Rally di Roma, СД3: «ударний» старт

Ще в п’ятницю, якраз після кваліфікації, відбулася процедура вибору стартових позицій на перший день Rally di Roma Capitale, яка вийшла досить різноманітною. На відміну від гравійних ралі, де майже всі екіпажі з Топ-10 або Топ-15 за підсумками кваліфікаційного заїзду зазвичай без жодних зайвих фантазій шикуються в строго зворотному порядку, на асфальтовій гонці можуть бути різноманітні варіанти… Щось подібне сталося і вчора під Римом – кожен обирав для себе найбільш «правильне» (на свій погляд) стартове місце. Наприклад, Микола Грязін, володар кращого часу, вирішив вирушити на трасу п’ятим. Та й взагалі, з першої десятки тільки два екіпажі вибрали ті ж самі позиції, що і за підсумками кваліфікації – Джандоменіко Бассо (шостий) та Хірокі Араі. Чинним чемпіонам Європи, Олексію Лукьянюку та Олексію Арнаутову, дісталося дванадцяте місце на старті… Суботня програма була досить серйозною – заплановані два проїзди секції з трьох спецділянок, які в сумі нараховували майже 55 км. Таким чином, бойова дистанція сьогоднішнього дня склала 109,12 км.

Краще за всіх стартував Микола Грязін – він виграв спецділянку Pico – Greci (19,46 км), найдовший доп не тільки сьогоднішнього дня, але і всього Rally di Roma Capitale. Однак господарі траси негайно показали зуби і дали зрозуміти, що просто так віддавати ініціативу не збираються – Андреа Круньола і Джандоменіко Бассо відстали від лідера лише на півтори секунди. Відразу ж посипалися і інші події – Нікі Майр-Мельнхоф, який вирушив на трасу найпершим, майже відразу потрапив в аварію і розбив свій Ford Fiesta R5, потім пішли проколи (Мартіньш Сескс, Хірокі Араі, Тібор Ерді, один з фаворитів ERC3 Junior Ефрен Льярена), відмовили гальма у Кріса Інгрема… А на другій спецділянці, Roccasecca – Colle San Magno (13,93 км), гонка «підловила» і лідера – несподівано вилетів з траси Микола Грязін. Ніхто не чекав, що таке успішний початок (кращі часи на вільних тренуваннях і в кваліфікації, виграш стартового допа) завершиться таким стрімким фіаско… І тепер ініціатива поки цілком належить італійським грандам, які зараз повністю захопили «віртуальний» подіум.

Становище після СД3
1. Круньола/Ометто (I, Skoda Fabia R5) 33.03,8
2. Бассо/Гранаі (I, Skoda Fabia R5) +7,3
3. Россетті/Морі (I, Citroen C3 R5) +14,9
4. Лукьянюк/Арнаутов (RUS, Citroen C3 R5) +22,7
5. Хабай/Димурскі (PL, Skoda Fabia R5) +52,5
6. Мареш/Глоушек (CZ, Skoda Fabia R5) +58,9
7. Кампеделлі/Кантон (I/CH, Ford Fiesta R5 Mk2) +1.00,3
8. Скандола/д’Аморе (I, Hyundai i20 R5) +1.01,4
9. Херціг/Ференц (H, VW Polo GTI R5) +1.08,1
10. Інгрем/Уітток (GB, Skoda Fabia R5) +1.13,1

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото ACI Sport

20-07-2019 2878
Сайт Rally.ua 2017 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца