Rally di Roma: італійський хет-трик

Тим, хто вже звик до майже стандартного формату ралійних змагань «пролог плюс два дня», може здатися трохи дивним маршрут Rally di Roma Capitale в цьому році – програму змагань завершував подвійний заїзд на міській міні-спецділянці в Лідо-ді-Остії (невеликому курортно-пляжний районі Рима ). Конфігурацію цього вуличного допа важко назвати дуже складною – майже вся дистанція припадає на дві перпендикулярні вулиці, Lungomare Paolo Toscanelli і Viale della Marina. В загалом, всього п’ять прямих, майже всі повороти на 90 або 180 градусів, є розворот на 360 на перехресті вулиць – і тільки під самий фініш невелика «карлючка» навколо скверу. Щоб дістатися до Лідо-ді-Остії, учасникам необхідно після фінального сервісу ще накрутити сотню кілометрів від Фьюджі до Риму. За будь-яких інших обставин таке завершення гонки сприймалося б як досить нудний обов’язок, але не зараз – адже перед фіналом претендентів на третє місце поділяла лише секунда!

Порядок старту перед спецділянкою SPS Ostia Super Special – ACI ROMA «перекомбінували» так, щоб трасу спочатку відкривали два лідери юніорського чемпіонату Італії на Ford Fiesta R2T, потім вирушають по три лідери в заліках ERC3 і ERC2, після чого настає «найсмаічніша» подія – чотири лідери абсолюту (Круньола, Лукьянюк, Кампеделлі, Бассо) повинні були остаточно визначити трійку призерів всього ралі. Не обійшлося і без неприємного для багатьох уболівальників сюрпризу – на самому фініші перегонів раптом завередувала система хронометражу, внаслідок чого з протоколів на якийсь час зникли результати Кріса Інгрема, Сімоне Кампеделлі та Олексія Лук’янюка… А якщо врахувати той факт, що Кампеделлі в першому заїзді на міській трасі несподівано втратив майже півхвилини, то відразу виникли дуже недобрі підозри – на щастя, вони не виправдалися. Таким чином, весь подіум повністю зайняли представники Італії (впертий Андреа Круньола все ж прорвався на третє місце!), а Олексій Лукьянюк вперше в цьому році став лідером чемпіонату Європи.

Rally di Roma Capitale (попередні результати)
1. Бассо/Гранаі (I, Skoda Fabia R5) 1:57.32,0
2. Кампеделлі/Кантон (I/CH, Ford Fiesta R5 Mk2) +53,3
3. Круньола/Ометто (I, Skoda Fabia R5) +1.00,3
4. Лукьянюк/Арнаутов (RUS, Citroen C3 R5) +1.03,0
5. Мареш/Глоушек (CZ, Skoda Fabia R5) +1.26,0
6. Інгрем/Уітток (GB, Skoda Fabia R5) +1.43,6
7. Херціг/Ференц (H, VW Polo GTI R5) +1.49,2
8. Сескс/Брієдіс (LV, Skoda Fabia R5) +3.14,6
9. Руске/Воццо (I, Skoda Fabia R5) +4.14,0
10. Скандола/д’Аморе (I, Hyundai i20 R5) +4.42,5

Чемпіонат Европи (після п’яти етапів)
1. Лукьянюк (RUS) – 105
2. Хабай (PL) – 98
3. Інгрем (GB) – 82
4. Мареш (CZ) – 46
5. Сольберг О. (N) – 39

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото ACI Sport

21-07-2019 14378
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца