Rally di Roma Capitale, СД6: інший сюжет

Цього року організатори італійського етапу ERC суттєво змінили формат змагання. Якщо в минулому вони десь порівну ділили бойову дистанцію (від 90 до 105 км допів кожного дня), то зараз отримали варіант зі поступовим нарощуванням навантаження – пролог у п’ятницю ввечері та шість відносно коротких допів у суботу (в сумі це дало досить скромні 66,9 км СД), а основна частина ралі припадає на неділю (7 спецділянок загальною довжиною 123,19 км, майже дві третини бойової дистанції). Спочатку планувалося 13 допів (шість в суботу, сім в неділю), але пізніше організатори зуміли узгодити ключові питання зі владою Риму і додатково додали в маршрут ралі вечірній п’ятничний пролог на вулицях італійської столиці. Щоб не вносити плутанину в програму змагання, міський міні-доп Caracalla ACI Roma був позначений не СД1, а як нульова спецділянка. Заїзди на короткій римській трасі (2,72 км) запам’яталися в основному досить високою для прологу середньою швидкістю (понад 80 км/год), а кращі найкращі часи належали Андреа Круньолі та Джандоменіко Бассо…

Майже всі чекали, що основні фаворити змагання в суботу з самого ранку перехоплять ініціативу та почнуть бій між собою за місця в п’ятірці найшвидших. Але події на трасі миттєво «вискочили» з очікуваної колії… Микола Грязін вже на першому ранковому допі раптом пробив переднє колесо (втратив понад дві хвилини, завершив у підсумку суботу лише на 24-й позиції). Андреас Міккельсен на СД2 ледь не перекинувся (машина встала на два колеса), пошкодив підвіску, після чого так і не зміг набрати темп – лише два рази фінішував на допах у Топ-10 і доїхав до фінішу дня тільки 16-м. Провалився також Крейг Брін, який лише одного разу зумів показати десятий час на спецділянці та сяк-так зачепився за дванадцяту позицію в абсолюті… На цьому тлі результати Олексія Лукьянюка виглядали просто чудово – третє місце плюс три бонусних очка. Поки що умови диктують господарі траси – Андреа Круньола (Hyundai i20 R5) та Джандоменіко Бассо (Skoda Fabia Rally2 evo) плавно пішли у відрив і зчепилися між собою в бійці за перемогу. Здивував 25-річний Даміано де Томмазо (Citroen C3 Rally2), який вже пару разів намагався відібрати у Лукьянюка третю позицію в ралі…

В ERC2 ще перед стартом відбулася одна суттєва зміна – три екіпажі на Alpine A110 Rally RGT зняли свою заявку в цій категорії, обмежившись виступом в заліку FIA RGT Cup. Втім, це не змінило співвідношення сил у цьому заліку – вперед миттєво вирвалися екіпажі на техніці R4/Rally2-Kit і RGT (два перших місця у Хав’єра Пардо та Хоана Віньєса на Suzuki Swift R4LLY S, третім прилаштувався Даріуш Полоньскі на Abarth 124 Rally RGT). У нечисленному заліку ERC Junior (лише два екіпажі на Ford Fiesta Rally3) лідирує естонець Кен Торн, з 45 секундами відриву від Оскара Сольберга. На відміну від гравійних Польщі та Латвії, на асфальті в Італії Торн поки що поступається набагато більш досвідченим Пардо та Віньєсу на техніці R4/Rally2-Kit – чи зможе він завтра додати у швидкості? Як і слід було очікувати, в моноприводі був справжній фестиваль іспанських і французьких фахівців з асфальтових ралі – в ERC3 лідирує Хосеп Бассас на Peugeot 208 Rally4, а в категорії ERC3 Junior Жан-Батіст Франческі (Renault Clio Rally4) жорстко зчепився з Алехандро Качоном (Peugeot 208 Rally4). Фін Самі Паярі поки взагалі не тішить – всього лише восьмий у моноприводі та шостий серед юніорів…

Становище після СД6
1. Круньола/Ометто (I, Hyundai i20 R5) 40.32,7
2. Бассо/Гранаі (I, Skoda Fabia Rally2 evo) +5,4
3. Лукьянюк/Арнаутов (RUS, Citroen C3 Rally2) +21,8
4. Де Томмазо/Аскалоне (I, Citroen C3 Rally2) +31,0
5. Херціг/Ференц (H, Skoda Fabia Rally2 evo) +34,8
6. Льярена/Фернандес (E, Skoda Fabia Rally2 evo) +38,0
7. Марчик/Господарчик (PL, Skoda Fabia Rally2 evo) +43,8
8. Бонато/Буллу (F, Citroen C3 Rally2) +44,5
9. Андольфі/Савола (I, Skoda Fabia R5) +45,3
10. Скандола/Фаппані (I, Hyundai i20 R5) +45,7

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото FIA ERC

24-07-2021 24827
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца