Rally di Roma Capitale, СД11: знову проблеми…

Сьогодні вранці італійський етап чемпіонату Європи приніс такі новини, що залишається лише розчаровано знизати плечима – спочатку з’явилося повідомлення, що перший ранковий доп відкладений на невизначений час, після чого відразу прийшла новина про його скасування… Правда, на відміну від вчорашніх «фокусів» з розкладом, організатори відразу назвали причину цього рішення – судді визнали, що ситуація на найдовшій спецділянці всього ралі (Rocca di Cave довжиною 28,6 км) не відповідає вимогам безпеки. Ось так маршрут другого дня одним махом позбувся відразу чверті бойової дистанції (всього було в неділю було заплановано 106,15 км) – і не факт, що вдень вдасться провести повторний проїзд цього СД. Наслідки цього розгардіяшу не змусили себе чекати – дві наступні спецділянки секції стартували з запізненням майже на півгодини… І залишається гадати, скільки бойових кілометрів сьогодні залишиться – то чи 77,55 км, то чи взагалі 48,95 км…

Коли боротьба на трасі нарешті відновилася, Джандоменіко Бассо негайно кинувся в атаку і миттєво відіграв у лідера Олексія Лук’янюка майже десяток секунд – ситуація в боротьбі за перемогу різко загострилася! Але розвинути свій успіх італієць так і не встиг – Лук’янюк швидко відреагував, трохи підвищив темп, виграв наступну спецділянку і після цієї урізаної секції тримає відрив від Бассо в 7,5 секунд. Тепер залишається лише чекати повторного проїзду секції і робити ставки на результат цієї дуелі. Захоплююче заняття, особливо якщо згадати той факт, що доля найдовшого допа гонки досі залишається під знаком питання – чи вдасться його провести в другій половині дня або знову доведеться скасувати? У районі третього місця напруження битви трохи знизилося – Фабіан Крайм втратив темп (пізніше німець визнав, що не довіряє власній стенограмі) і відразу відкотився на п’яте місце, пропустивши вперед поляка Гжегоша Гжиба і італійця Паоло Андреуччі…

Становище після СД11
1. Лук’янюк/Арнаутов (RUS, Ford Fiesta R5) 1:15.44,3
2. Бассо/Лукка (I/CH, Skoda Fabia R5) +7,5
3. Гжиб/Врубель (PL, Skoda Fabia R5) +42,1
4. Андреуччі/Кастільоні (I, Peugeot 208 T16) +48,0
5. Крайм/Хрістіан (D, Skoda Fabia R5) +53,5
6. Магальяйнш Б./Магальяйнш Х. (P, Skoda Fabia R5) +1.16,7
7. Нордгрен/Суомінен (FIN, Skoda Fabia R5) +1.33,4
8. Інгрем/Уітток (GB, Skoda Fabia R5) +2.21,3
9. Скаттолон/Нобілі (I, Skoda Fabia R5) +2.23,2
10. Руске/Фарночча (I, Ford Fiesta R5) +2.23,4

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото ACI Sport, FIA ERC

22-07-2018 14021
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца