Rally di Roma Capitale: ранкова «карусель»

Після неодноразових перенесень ралійний чемпіонат Європи 2020 року нарешті стартував – сьогодні вранці під невеликим населеним пунктом Фумоне (приблизно в 50 км від італійської столиці) відбулися вільні тренування і кваліфікація перед Rally di Roma Capitale. Тренувальний доп Fumone вже три роки залишається незмінним – з 2018 року його дистанція завжди становила 4,02 км, траса являє собою постійний плавний підйом (перепад висот між стартом та фінішем 182 м). Для багатьох учасників міжнародного заліку це був перше їхній виступ після тривалої перерви в чотири-п’ять місяців або навіть взагалі перший старт в цьому році… Як швидко вони зможуть включитися в боротьбу за вищі місця? Два тренувальних заїзди нагадували невелику карусель, коли екіпажі то жбурляло до групи лідерів, то відкидало за межі Топ-10 – у першому заїзді найшвидшим став італієць Андреа Круньола (Citroen C3 R5), у другому відзначився вже австрієць Нікі Майр-Мельнхоф (Ford Fiesta R5 MkII). Не обійшлося і без прикрих пригод – чех Філіп Мареш (торішній чемпіон ERC1 Junior) у другому заїзді вилетів з траси та «приземлив» свою Skoda Fabia Rally2 еvo на дах…

Але якусь ясність повинна була внести кваліфікація, де учасникам вже потрібно їхати в повну силу на певний результат, а не «обкатувати» техніку і трасу, як під час вільних тренувань. Тут вже відзначилися два головних фаворити римського ралі – Джандоменіко Бассо на VW Polo GTI R5 став найшвидшим (його результат 2.11,35 був лише на 0,25 с гіршим за торішній рекорд траси), другим став Олексій Лукьянюк на Citroen C3 R5 (вперше стартував зі своїм новим штурманом Дмитром Єремеєвим). На третю позицію пробився ще один господар траси – Андреа Круньола таким чином натякнув, що теж має намір боротися за перемогу… Дійсно непоганий результат показав Олівер Сольберг – юний швед на незвичному асфальті став четвертим, з мінімальним відставанням від Круньоли. Трохи розчарував Крейг Брін – ірландець показав лише дев’ятий час (майже 2,8 секунди відставання від лідера) і примудрився пропустити вперед як свого земляка Каллума Дівайна (протеже Hyundai Motorsport), так і фіна Еміля Ліндхольма (напарник Бріна у команді Team MRF Tyres несподівано став п’ятим за підсумками кваліфікації). Цікаво, що в Топ-12 можна нарахувати відразу сім юніорських екіпажів…

Rally di Roma Capitale, кваліфікація (Топ-12)
1. Бассо/Гранаі (I, VW Polo GTI R5) 2.11,350
2. Лукьянюк/Єремеєв (RUS, Citroen C3 R5) +0,385
3. Круньола/Ометто (I, Citroen C3 R5) +1,123
4. Сольберг О./Джонстон (S/IRL, VW Polo GTI R5) +1,186
5. Ліндхольм/Корхонен (FIN, Skoda Fabia Rally2 evo) +2,112
6. Крайм/Хрістіан (D, VW Polo GTI R5) +2,292
7. Темпестіні/Іту (RO, Skoda Fabia R5) +2,655
8. Дівайн/Хой (IRL, Hyundai i20 R5) +2,672
9. Брін/Нейгл (IRL, Hyundai i20 R5) +2,762
10-11. Херціг/Ференц (H, VW Polo GTI R5) +2,837
10-11. Фурмо/Жамуль (F/B, Ford Fiesta R5 MkII) +2,837
12. Льярена/Фернандес (E, Citroen C3 R5) +2,888

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото ACI Sport Italia, Twitter (Matteo Deriu)

24-07-2020 15884
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца