Rally di Roma Capitale, день 1: хаотичний старт

Важко сказати, що саме призвело до такого стану справ – чи то загальний ажіотаж від того, що нарешті стартував багатостраждальний сезон в ERC, то чи просто все так зійшлося докупи… Але є один безперечний факт – перший етап ERC-2020, Rally di Roma Capitale, стартував дуже сумбурно. Спочатку були пригоди в п’ятницю на вільних тренуваннях і кваліфікації, де сталося кілька аварій, серед них і за участю торішнього чемпіона ERC1 Junior Філіпа Мареша. Потім «вискочила» історія з Олівером Сольбергом – екіпаж 18-річного шведа ледь не був виключений зі змагання за порушення правил (Олівер недавно провів дводенні тести в Італії, не погодивши це питання з організаторами італійського етапу ERC). Однак судді вирішили обмежитися м’якішим покаранням – відкладеною дискваліфікацією до кінця сезону 2020 року (відразу набере чинності в випадку повторного порушення правил за цей період часу) та грошовим штрафом у розмірі 6 тисяч євро.

В суботу вранці, вже на першій секції, графік Rally di Roma Capitale почав стрімко «розвалюватися» через два поспіль серйозних інциденти. На першій ж спецділянці Андреа Круньола (Citroen C3 R5) на повній швидкості «приїхав» в бар’єр на узбіччі, відірвав два колеса та заблокував трасу… У підсумку, мінус один претендент на перемогу (перед стартом Круньола вважався одним з фаворитів ралі, разом з Джандоменіко Бассо й Олексієм Лукьянюком) плюс доп був надовго зупинений, поки нарешті не прибрали з дороги розбитий Citroen італійця. Як тільки начебто вдалося скорегувати розклад ралі з урахуванням втраченого через цей інцидент часу, як негайно сталася ще одна серйозна аварія – на СД2 перекинувся француз Адрієн Фурмо, чий Ford Fiesta R5 MkII ефектно «приліг» на дах поперек дороги. У підсумку, чергова зупинка змагання, після якої фінальний, третій доп ранкової секції стартував уже з двогодинним запізненням… У двох словах – суцільний хаос! На додачу до всього, на самому фініші СД3 зійшов Каллум Дівайн – на його Hyundai i20 R5 «помер» двигун.

Повноцінної битви за лідерство не вийшло, оскільки господарі траси відразу втратили ініціативу в протистоянні з Олексієм Лукьянюком. Як вже згадувалося вище, Андреа Круньола вибув з гри на першому ж СД… Якщо говорити про Джандоменіко Бассо, то він у максимальному темпі витримав лише першу секцію, після чого стрімко відстав. У підсумку, переможцем першого дня став Лукьянюк – він виграв всі шість сьогоднішніх спецділянок, випередив Бассо більш ніж на півхвилини та записав на свій рахунок перші п’ять бонусних очок (як відомо, з 2020 року в ERC призові очки за підсумками дня отримують не сім, а п’ять кращих екіпажів)… Своя окрема битва була у юніорів, які відчайдушно рубалися між собою за третю сходинку подіуму – сьогодні відзначився 18-річний Олівер Сольберг, який спромігся переграти Сімоне Темпестіні з Фабіаном Краймом, став третім в абсолюті та очолив залік ERC1 Junior. Досі не тішить Крейг Брін – ірландець хоч і вважався одним з фаворитів, але зміг завершити суботню частину ралі лише шостим, з цілою хвилиною відставання…

Rally di Roma Capitale (становище після СД6)
1. Лукьянюк/Єремеєв (RUS, Citroen C3 R5) 58.52,7
2. Бассо/Гранав (I, VW Polo GTI R5) +34,1
3. Сольберг О./Джонстон (S/IRL, VW Polo GTI R5) +47,1
4. Темпестіні/Іту (RO, Skoda Fabia R5) +54,6
5. Крайм/Хрістіан (D, VW Polo GTI R5) +59,6
6. Брін/Нейгл (IRL, Hyundai i20 R5) +59,7
7. Мюнстер/Лука (LUX/B, Hyundai i20 R5) +1.33,4
8. Льярена/Фернандес (E, Citroen C3 R5) +1.33,8
9. Скаттолон/Нобілі (I, Skoda Fabia R5) +1.39,6
10. Ліндхольм/Корхонен (FIN, Skoda Fabia Rally2 evo) +1.40,0

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото ewrc-results.com, ACI Sport

25-07-2020 2736
Сайт Rally.ua 2017 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца