Rally di Roma: безлад в кваліфікації

Отже, італійська столиця Рим третій рік поспіль приймає у себе етап чемпіонату Європи, тобто гонку можна вважати більш-менш традиційною – чимало учасників (серед них і з міжнародного заліку) вже досить добре знайомі з характером тутешніх асфальтових трас і знають, до чого бути готовими. З спецділянок для вільних тренувань і кваліфікації організатори теж не стали ускладнювати собі життя – використали минулорічний доп Fumone – Frosinone (приблизно в десятку кілометрів від основної бази ралі в Фьюджі), який налічував 4,02 км. Конфігурацію цього СД можна назвати досить різноманітною – швидкі, ходові фрагменти, плюс кілька крутих поворотів. Вся дистанція спецділянки становить собою постійний, майже рівномірний підйом – протягом всіх чотирьох кілометрів учасники поступово набирають висоту (точка фінішу розташована на 182 м вище старту).

Всупереч всім очікуванням, замість звичайної рутини за успіхами лідерів ERC вільні тренування і кваліфікація вже встигли подарувати пару несподіванок. Найбільше здивувало нерівний виступ Олексія Лукьянюка і Кріса Інгрема – в першому заїзді обидва втратили десь два десятка секунд і відразу провалилися в район тридцятого місця… Друга спроба виявилася більш вдалою – четвертий і одинадцятий часи відповідно. Але очікуваного прогресу в кваліфікації все одно не сталося – Інгрем став дев’ятим, Лук’янюк взагалі дванадцятим. З трійки лідерів чемпіонату Європи найбільшого успіху досяг Лукаш Хабай – поляка так не лихоманило (хоча під час вільних тренувань і його одного разу винесло за межі Топ-10), завдяки чому він став четвертим за підсумками кваліфікації. Зате не було рівних Миколі Грязіну, який у всіх трьох заїздах незмінно показував кращий час – виглядає, що він стане тим самим порушником спокою, який сплутає карти всім регулярним учасникам ERC. Підтяглися і місцеві гранди – лідери італійської першості (Андреа Круньола, Джандоменіко Бассо та Лука Россетті) розташувалися в групі лідерів і не приховують своїх намірів поборотися за перемогу.

Rally di Roma Capitale, кваліфікація (Топ-10)
1. Грязін/Федоров (RUS, Skoda Fabia R5) 2.11,100
2. Круньола/Ометто (I, Skoda Fabia R5) +0,193
3. Россетті/Морі (I, Citroen C3 R5) +0,727
4. Хабай/Димурскі (PL, Skoda Fabia R5) +1,062
5. Майр-Мельнхоф/Вельзершаймб (A, Ford Fiesta R5) +1.447
6. Бассо/Гранаі (I, Skoda Fabia R5) +1,704
7. Мареш/Глоушек (CZ, Skoda Fabia R5) +1,715
8. Херціг/Ференц (H, VW Polo GTI R5) +1,835
9. Інгрем/Уітток (GB, Skoda Fabia R5) +2,154
10. Араі/Хайгль (J/A, Citroen C3 R5) +2,384
…12. Лукьянюк/Арнаутов (RUS, Citroen C3 R5) +3,178

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Twitter (TCF Offroad), ACI Sport

19-07-2019 11424
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца