Rally de Portugal, WRC-2: катавасія

В обох дивізіонах для техніки R5 (тобто WRC-2 Pro і WRC-2) сьогодні дійсно було на що подивитися – навіть в дуже нечисленній заводській категорії, де виступали тільки чотири екіпажі. Сам факт, що Skoda Motorsport нарешті повернула свою повноцінну заводську команду в чемпіонат світу, а не висунула приватників під своїм прапором, гарантував чималу частку уваги глядачів… А вже наявність відразу двох новітніх Skoda Fabia R5 Evo стала відмінним «десертом» для всіх. Події першого дня не надто здивували – як багато хто припускав, млада-болеславці негайно взялися диктувати свої умови і виграли шість допів з семи, причому п’ять разів найшвидшим ставав Калле Рованперя. Правда, фін втратив понад сорок секунд через прокол і поки що йде другим – лідирує його одноклубник Ян Копецкі, але його перевага вже встигла скоротитися до 4,8 секунди. Для Мадса Остберга (Citroen C3 R5) гонка стартувала невдало – пошкодив підвіску, зловив більше чотирьох хвилин штрафу (25 хвилин запізнення), потім взагалі зійшов… Разом – вже дев’ятнадцять хвилин відставання.

Набагато більш напружена боротьба спостерігалася в «приватній» категорії WRC-2 – чотири різних екіпажі вигравали на спецділянках (П’єр-Луї Лубе, Оле Хрістіан Вейбю, Такамото Кацута та Микола Грязін). Але перевага здебільшого була на боці Вейбю – норвежець вже на другому допі швидко очолив свій залік, після чого успішно парирував всі атаки суперників та поступово довів свій відрив до 25 секунд. Поки що найбільш цікава битва розгортається за третє місце, де зіткнулися француз П’єр-Луї Лубе (цієї весни він уже встиг гарно потренуватися на етапах ERC на Азорах і Канарах, плюс відзначився на Корсиці) і фін Еерік Пієтарінен, який після більш ніж тримісячної перерви нарешті повернувся за кермо автомобіля R5. Зараз цю пару дуелянтів поділяють тільки дві секунди – продовження цієї битви буде завтра вранці… Крім того, поруч крутиться ще непередбачуваний Такмото Кацута, який змагався з Оле Хрістіаном Вейбю в боротьбі за лідерство, але прокол відкинув японця на п’яте місце. А ось лідер загального заліку WRC-2, мексиканець Беніто Гуерра, йде лише дев’ятим – на відміну від латиноамериканських етапів, на європейських трасах він не настільки сильний…

Цікаво, що португальські екіпажі в заліку WRC-2 на своїй рідній трасі повністю програють гостям – кращим з господарів сьогодні став Армінду Араужу, який з трудом зачепився за десяту позицію. Найцікавіше, що саме португальський екіпаж в якийсь момент опинився в центрі уваги – у Педру Мейрелеша згорів його VW Polo GTI R5. Начебто нічого сенсаційного в цьому не було – адже в ралі такі інциденти бувають досить часто. Ось тільки є одна подробиця – за останні пару місяців це вже третя велика пожежа на німецьких R5 (найпершим постраждав француз Ерік Камійї на Tour de Corse, потім іспанець Даніель Марбан на Rally Islas Canarias)…

Залік WRC-2 Pro (становище після СД7)
1. Копецкі/Дреслер (CZ, Skoda Fabia R5 Evo) 1:07.16,0
2. Рованперя/Халттунен (FIN, Skoda Fabia R5 Evo) +4,8
3. Пєньонжек/Гербер (PL, Ford Fiesta R5) +1.53,6
4. Остберг/Еріксен (N, Citroen C3 R5) +19.09,7

Залік WRC-2 (становище після СД7)
1. Вейбю/Андерссон Ю. (N/S, VW Polo GTI R5) 1:07.11,9
2. Грязін/Федоров (RUS, Skoda Fabia R5) +25,2
3. Лубе/Ланде (F, Skoda Fabia R5) +31,0
4. Пієтарінен/Райтанен (FIN, Skoda Fabia R5) +33,2
5. Кацута/Баррітт (J/GB, Ford Fiesta R5) +41,3
6. Бергквіст/Барт (S, Ford Fiesta R5) +1.03,2

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Skoda, Twitter (OCVeiby)

31-05-2019 14963
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца