Rally de Portugal, СД13: мінус два WRC

Було мало подій сьогодні вранці і вдень? Будь ласка, Фортуна негайно пішла назустріч тим вболівальникам, які бажали побільше яскравих подій і сюрпризів – дві останні суботні спецділянки негайно здійснили кілька помітних перестановок в Топ-10. Мимоволі замислишся – може, воно й на краще, що організаторам кілька тижнів тому все ж довелося відмовитися від проведення двох вуличних міні-допів в Порту? Ще невідомо, в якому стані екіпажі добиралися б до Порту після 160 км таких непростих і підступних випробувань… А так можна зосередитися на тому, щоб акуратно, без зайвих метань, притягнути свою техніку до вечірнього сервісу в Матозіньюші. Однак повернемося до подій фінальної, 37,6-кілометрової спецділянки Amarante, яка цілком могла виправдати свій нещасливий, тринадцятий порядковий номер. Перша новина прилетіла ще до старту – Ярі-Матті Латвала не зміг дістатися до цього допа, оформив сход і отримав 10 хвилин штрафу Rally2. Тепер йому залишається розраховувати, що завтра зможе повернутися в Топ-10 і візьме якісь очки на Power Stage.

Десь через десять хвилин після старту Amarante з’ясувалося, що M-Sport Ford WRT теж раптом скоротив свій склад на третину – Гас Грінсміт вилетів з траси і міцно застряг десь в лісі. Дуже прикра невдача для молодого британця, який був дуже близький до того, щоб в першому ж своєму старті за кермом WRC фінішувати в Топ-10. Чергова «перестрілка» між Тьєррі Ньовіллем і Себастьяном Ож’є знову завершилася на користь прем’єр-пілота Hyundai Motorsport – бельгієць виграв у француза ще 3,5 секунди і довів свій відрив від чемпіона світу до 11,8 секунд. Дійсно дуже непогана перевага перед фінальним днем португальського ралі – принаймні, є якийсь невеличкий простір для тактичних маневрів у неділю. Якщо, звичайно, Себастьян завтра не кинеться в бій стрімголов і не створить пару справжніх див швидкості. Екіпажі Toyota Gazoo Racing все ж спромоглися втримати за собою два перших місця в гонці, але їх загальна перевага помітно скоротилася – тепер лідера Отта Тянака від Тьєррі Ньовілля (третє місце) відокремлюють 9,2 секунди. Тобто триллер тільки починається…

Становище після СД13
1. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) 2:47.23,1
2. Мік/Маршалл (GB, Toyota Yaris WRC) +4,3
3. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +9,2
4. Ож’є/Інграссія (F, Citroen C3 WRC) +21,0
5. Лаппі/Ферм (FIN, Citroen C3 WRC) +1.37,5
6. Сунінен/Салмінен (FIN, Ford Fiesta WRC) +2.02,7
7. Еванс/Мартін (GB, Ford Fiesta WRC) +6.10,4
8. Рованперя/Халттунен (FIN, Skoda Fabia R5 Evo) +8.33,8
9. Копецкі/Дреслер (CZ, Skoda Fabia R5 Evo) +9.35,3
10. Лубе/Ланде (F, Skoda Fabia R5) +10.04,8

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Toyota, WRC

01-06-2019 9423
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца