Rally de Portugal, СД12: мінус ще один…

Незвично спокійний початок сьогоднішньої ранкової секції змусило всіх губитися в здогадах – чи то всі без винятку учасники потроїли пильність і намагаються не потрапляти в пригоди, то чи гонка в п’ятницю одним махом вичерпала весь свій запас неприємностей, то це просто якесь затишшя перед черговою бурею з купою яскравих «феєрверків»… Хоч трохи прояснити ситуацію повинен був фінальний доп петлі, найдовший СД всієї гонки – Amarante, який налічує 37,6 км. Мало того, що траса дійсно марафонська, так ще й «закручена» як слід – безліч поворотів в гаях і на схилах пагорбів, мінімальна кількість прямих відрізків, кілька затяжних спусків і підйомів, перепад висот склав 560 метрів. Але не факт, що глядачі і учасники неодмінно отримають величезну порцію «спецефектів» на допі-гіганті – в минулому було чимало таких випадків, коли саме на таких спецділянках-монстрах все відбувалося без найменших пригод (що викликало чимале спантеличення)…

У міру того, як екіпажі один за іншим вирушали на трасу, напруження тільки зростало – навіть за наявності трихвилинного інтервалу між пілотами вищого пріоритету все одно настав той самий момент, коли на допі одночасно перебували вісім-дев’ять машин. Тільки встигай стежити, де що відбувається! І приблизно в той ж момент, коли фінішував Крейг Брін (який стартував найпершим), з’явилося повідомлення – Кріс Мік вилетів з траси і приземлився в гаю. Перша думка була, що ольстерець повторив вчорашню пригоду Себастьяна Ож’є. Але коли з’явилися зображення з місця аварії, все реакції можна було висловити лише вигуком «Ой-йой-йой!» – Мік «полетів» дуже серйозно, його Citroen C3 WRC не просто застряг серед дерев, а взагалі влетів туди на повній швидкості шкереберть. Добре, що екіпаж в повному порядку, але гонка для нього вже фінішувала – якось не віриться, що машину після такої «акробатики» взагалі можна відновити до завтрашнього дня. На цьому тлі якось непоміченим проскочив той факт, що Тьєррі Ньовілль (Hyundai Motorsport) записав на свій рахунок чергову перемогу на допі і лідирує з півхвилинними відривом від Елфіна Еванса (M-Sport Ford WRT).

Становище після СД12
1. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) 2:27.03,0
2. Еванс/Баррітт (GB, Ford Fiesta WRC) +29,9
3. Сордо/Дель Барріо (E, Hyundai i20 Coupe WRC) +34,9
4. Сунінен/Марккула (FIN, Ford Fiesta WRC) +54,6
5. Лаппі/Ферм (FIN, Toyota Yaris WRC) +59,4
6. Остберг/Еріксен (N, Citroen C3 WRC) +1.22,4
7. Брін/Мартін (IRL/GB, Citroen C3 WRC) +3.42,4
8. Лефевр/Море (F, Citroen C3 R5) +10.07,0
9. Тідеманд/Андрессон (S, Skoda Fabia R5) +10.56,4
10. Пеньонжек/Мазур (PL, Skoda Fabia R5) +11.09,1

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Twitter (@BonzoMassimo)

19-05-2018 10600
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца