Rally de Portugal, СД7: навіжена молотарка!

Якщо щось і здатне зараз по-справжньому здивувати на португальському ралі, так це повна відсутність будь-яких пригод хоч на одный спецділянці. Але такого подарунка гонка так і не зробила – останній повноцінний доп сьогоднішнього дня акуратно «викреслив» зі списку фаворитів ще два заводських екіпажі… Цього разу жорстоко постраждали представники Hyundai Motorsport і Citroen Racing! Лідер гонки Хейден Паддон раптово зупинився через пару кілометрів після старту, а Крейг Брін (йшов третім) стрімко втратив понад дві хвилини через заміну пробитого колеса. Тепер залишається лише з ошелешеним виглядом сумно підраховувати втрати сьогоднішнього дня – Отт Тянак, Ярі-Матті Латвала, Себастьян Ожьє, Хейден Паддон … В останній момент до цього своєрідного ралійного «мартирологу» додався також Андреас Міккельсен, який з превеликими муками намагався дотягнути до фінішу секції свій «хворий» i20 Coupe WRC, але все ж був змушений капітулювати.

Тільки все почали звикати до того, що Тьєррі Ньовілль стрімко вистрибнув на перше місце (причому завдяки проблемам з шинами у свого колеги по команді Даніеля Сордо), валлієць Елфін Еванс раптом перемістився з сьомої на другу позицію, Кріс Мік знову повернувся в Топ-3, як раптом настало дуже неприємне затишшя. Як стало відомо, спецділянка була зупинена, на трасу вирушила машина медичної служби… Що сталося? У світлі повідомлення про те, що Хейден Паддон не просто зупинився через якихось проблем на самому початку допу, а потрапив в аварію – така ситуація навряд чи сприяла спокою. Тим більш, Мадс Остберг з Теему Суніненом зупинилися на двадцять хвилин на першій ж проміжній точці хронометражу, після чого продовжили рух. Як пізніше стало відомо, розбитий Hyundai i20 Coupe WRC Паддона зразу заблокував трасу і зупинив Остберга з Суніненом – екіпаж зміг покинути машину самостійно, новозеландця про всяк випадок відправили в госпіталь на обстеження. Тепер мусимо почекати, коли судді ввечері оформлять і затвердять результати цієї спецділянки.

Становище після СД7
1. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) 1:33.55,2
2. Еванс/Баррітт (GB, Ford Fiesta WRC) +7,3
3. Мік/Нейгл (GB/IRL, Citroen C3 WRC) +11,6
4. Сордо/Дель Барріо (E, Hyundai i20 Coupe WRC) +23,8
5. Лаппі/Ферм (FIN, Toyota Yaris WRC) +33,0
6. Брін/Мартін (IRL/GB, Citroen C3 WRC) +2.19,9

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Twitter, Hyundai

18-05-2018 10706
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца