Rally de Portugal, СД5: шість мисливців за подіумом

Навіть важко підрахувати, скільки проблем можуть підстерегти учасників на португальських трасах – все, що завгодно, від банальних проколів до серйозних аварій або технічних негараздів. Плюс тривала, багатоденна спека в Португалії призвела до того, що гравійні дороги були наскрізь «висушені» до такого стану, що навіть легкий порив вітру піднімав грандіозні клуби пилу… А що буде творитися, коли по такій трасі промчить 380-сильний WRC? Тому не було нічого дивного в тому, що заводські команди сьогодні спромоглися «витрусити» з організаторів суттєве збільшення інтервалу між екіпажами на техніці WRC – вже чотири хвилини замість планових трьох. Ось тільки багато хто все ж вважає таке рішення насправді несправедливим – адже екіпажі з вищої ліги отримали явну додаткову перевагу над іншими учасниками (WRC-2 Pro, WRC-2, монопривід), яким все одно доведеться стартувати з лише двохвилинними інтервалами і «ковтати» пилюку кубометрами…

Найдовша спецділянка сьогоднішнього дня, Góis (18,78 км), досить швидко показала свій капосний характер і встигла зіпсувати гонку мінімум трьом екіпажам. Елфін Еванс (Ford Fiesta WRC) через проблеми з електрикою простояв чотири хвилини, після чого спромігся продовжити рух. Потім Есапекка Лаппі (Citroen C3 WRC) майже наздогнав валлійця, але застряг в клубах пилу за його спиною, втратив більше півхвилини… Плюс до всього, знову дісталося Даніелю Сордо (Hyundai i20 Coupe WRC) – нібито іспанець отямився після провалу на СД3, виграв наступний доп, але тут же спіймав прокол і втратив час. Правда, коли відставання становить десь 20 хвилин, то яка вже різниця – програв екіпаж ще одну хвилину чи ні? Зате насправді відзначилися відразу два екіпажі. По-перше, Себастьян Ож’є (Citroen C3 WRC) ледь не виграв доп – не вистачило лише 0,6 секунди! Зате француз знову випередив Тьєррі Ньовілля, вийшов на п’яту позицію і вже націлився на четверте місце. По-друге, продовжує дивувати Теему Сунінен (Ford Fiesta WRC) – молодий фін досі зберігає чудовий темп, став найшвидшим на спецділянці і увірвався в Топ-3, стрімко викинувши звідти Кріса Міка (Toyota Yaris WRC)!

Становище після СД5
1. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) 51.50,3
2. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +8,8
3. Сунінен/Салмінен (FIN, Ford Fiesta WRC) +13,2
4. Мік/Маршалл (GB, Toyota Yaris WRC) +19,1
5. Ожье/Інграссія (F, Citroen C3 WRC) +24,5
6. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +26,6
7. Грінсміт/Едмондсон (GB, Ford Fiesta WRC) +1.01,2
8. Лаппі/Ферм (FIN, Citroen C3 WRC) +2.11,0
9. Вейбю/Андерссон Ю. (N/S, VW Polo GTI R5) +3.00,8
10. Копецкі/Дреслер (CZ, Skoda Fabia R5 Evo) +3.04,8

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Citroen, M-Sport

31-05-2019 8664
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца