Rally de Portugal, СД19: тихий ранок

Розклад фінального дня португальського раунду WRC був досить коротким, але насиченим – п’ять допів загальною довжинаю 49,47 км. Багато в чому це досить незручна дистанція для змагань рівня чемпіонату світу – часто занадто мало, щоб встигнути надолужити втрачене в п’ятницю-суботу, але більш ніж достатньо для «пошуку» нових пригод і неприємностей… Не варто дивуватися тому, що ранок неділі минув на рідкість спокійно – ніхто не палав бажанням повторити недавні «успіхи» Тьєррі Ньовілля й Отта Тянака. За великим рахунком, було тільки дві більш-менш помітні події в Топ-10. По-перше, чудова робота Елфіна Еванса, який знайшов оптимальний темп (насправді швидко, але все ж не на межі можливостей) і виграв три спецділянки з чотирьох – тепер перед фінальним Power Stage його відрив від Даніеля Сордо досяг майже півхвилини. По-друге, трохи «побуцкалися» між собою одноклубники з M-Sport Ford WRT – Гас Грінсміт після вчорашніх проблем швидко набрав швидкість, двічі став третім і відібрав п’яту позицію у свого колеги Адрієна Фурмо.

На тлі цієї мирної картини трохи заінтригували результати на знаменитій спецділянці Fafe – адже повторний проїзд на ній стане фінальним Power Stage з його додатковими призовими очками. Якраз на трасі під Фафі різко прискорилися Отт Тянак з Тьєррі Ньовіллем – обом втрачати вже нічого (з 20 хвилинами «баласту» по SupeRally місце в Топ-10 на фініші їм вже за жодних обставин не загрожує), можна атакувати на межі сил… А ось чи побажають екіпажі Toyota Gazoo Racing ризикнути двома місцями на подіумі заради додаткових очок – то дійсно велике питання. Наочний приклад Hyundai Motorsport, який примудрився двічі протягом двох днів розгубити всю свою перевагу, не надто заохочує до зайвого ризику – все ж перше і третє місця на фініші ралі коштують набагато дорожче, ніж два перших місця на Power Stage… У WRC-2 теж настав відносний спокій – Теему Сунінена (Ford Fiesta Rally2) раптом розвернуло на першому ранковому допі, після чого він вже нікуди не поспішав і дозволив лідеру Есапеккі Лаппі (VW Polo GTI R5) піти у чималий відрив на півтори хвилини. Зате в WRC-3 життя помітно пожвавилося – Каєтан Каєтановіч переграв Йоана Росселя і знову очолив залік.

Становище після СД19
1. Еванс/Мартін (GB, Toyota Yaris WRC) 3:31.48,4
2. Сордо/Росада (E, Hyundai i20 Coupe WRC) +26,2
3. Ож’є/Інграссіа (F, Toyota Yaris WRC) +1.28,8
4. Кацута/Баррітт (J/GB, Toyota Yaris WRC) +2.27,9
5. Грінсміт/Паттерсон (GB/IRL, Ford Fiesta WRC) +4.49,3
6. Фурмо/Жамуль (F/B, Ford Fiesta WRC) +4.54,5
7. Лаппі/Ферм (FIN, VW Polo GTI R5) +9.22,9
8. Сунінен/Марккула (FIN, Ford Fiesta Rally2) +10.57,6
9. Остберг/Еріксен (N, Citroen C3 Rally2) +11.42,6
10. Грязін/Александров (RUS, VW Polo GTI R5) +12.06,9

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Toyota, M-Sport

23-05-2021 20419
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца