Rally de Portugal, СД19: легка шокова терапія

На фінальній стадії Топ-10 остаточно розсипалася на безліч окремих локальних битв – Отт Тянак балансує на межі граничного ризику і намагається хоч на пару-трійку секунд відірватися від переслідувачів, Кріс Мік поки що успішно блокує всі наскоки Тьєррі Ньовілля на свою другу позицію… Зате Себастьян Ож’є, схоже, зараз остаточно розслабився на четвертому місці, спокійно віддає лідерам мінімум по десятку секунд на кожному допі і явно накопичує сили на Power Stage. І малоймовірно, що в Citroen Racing стануть висловлювати якесь невдоволення з цього приводу – особливо після того, як французька команда в черговий раз втратила Есапекку Лаппі. Так що мало хто розраховувати на якісь пригоди та несподіванки на передостанній спецділянці – ніхто не бажає раптом отримати нові неприємності перед самим Power Stage. Можна хіба що поспостерігати за тим, як Ярі-Матті Латвала полює за восьмою позицією і поступово наздоганяє Яна Копецкого (Skoda Fabia R5).

Посла старту спецділянки Montim (8,76 км) на трасі майже півгодини панувала досить благодушна обстановка. Всі вцілілі заводські екіпажі хоч і трохи додали в швидкості в порівнянні з ранковим проїздом, але все одно особливо не гарячкували і більше займалися оцінкою своїх можливостей перед Power Stage… Але все одно в каналі є один такий шалено непередбачуваний пілот, який вміє в будь-який момент знайти великі проблеми – і звуть його Кріс Мік… Ольстерець раптом зачепив узбіччя, його автомобіль розвернуло, після чого пілоту не вдалося відразу включити потрібну передачу – втрачено мінімум чверть хвилини, тойотівець миттєво віддає другу позицію Тьєррі Ньовіллю і просто ховає шанси Toyota на переможний дубль. Відіграти 7,4 с у бельгійця на Power Stage довжиною лише 11 км – таке можливе лише в тому випадку, якщо Ньовілль сам припуститься подібної помилки і зробить у відповідь «подарунок» Міку. Але все ж можна визнати, що ольстерець ще легко відбувся, могло бути значно гірше – адже інцидент стався в тому ж місці, де вранці «злетів» Есапекка Лаппі.

Становище після СД19
1. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) 2:47.23,1
2. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +9,2
3. Мік/Маршалл (GB, Toyota Yaris WRC) +4,3
4. Ож’є/Інграссія (F, Citroen C3 WRC) +21,0
5. Сунінен/Салмінен (FIN, Ford Fiesta WRC) +2.02,7
6. Еванс/Мартін (GB, Ford Fiesta WRC) +6.10,4
7. Рованперя/Халттунен (FIN, Skoda Fabia R5 Evo) +8.33,8
8. Копецкі/Дреслер (CZ, Skoda Fabia R5 Evo) +9.35,3
9. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +10.52,5
10. Лубе/Ланде (F, Skoda Fabia R5) +8.33,8

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Hyundai, WRC

02-06-2019 9418
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца