Rally de Portugal, СД19: битва за подіум

Недільна програма на португальському етапі WRC найбільше нагадувала одноденний ралі-спринт – п’ять коротких допів загальною довжиною 51,53 кілометри (без жодного сервісу між ними, тільки дозаправка перед Power Stage). Тільки від цього «ралі-спринту» залежить доля підсумкових місць у всьому Vodafone Rally de Portugal, тому учасникам доведеться уважно пильнувати, щоб не припуститися навіть найменшої помилки… А поки ми чекали недільного фіналу, вчора пізно ввечері стюарди прийняли рішення, яке дуже швидко змінило сценарій боротьби за місця на подіумі – Даніель Сордо (Hyundai Motorsport) несподівано отримав 10 секунд штрафу і віддав третю позицію Теему Сунінену (M-Sport Ford WRT). Як з’ясувалося, іспанець «відзначився» ще в п’ятницю ввечері на міському допі в Порту – збив два ретардери з трьох, коли «закладав» віраж на 270 градусів. Судді вивчили запис інциденту, визнали, що Сордо все ж виконав обов’язковий маневр – тому Дані отримає тільки 10 секунд пеналізації (в гіршому випадку могло бути 30 секунд за недотримання маршруту).

Сьогодні багато хто був здивований, виявивши Сордо не на третьому, а на четвертому місці – якраз між двома фінами, Теему Суніненом (Ford Fiesta WRC) і Есапеккою Лаппі (Toyota Yaris WRC). Як показали сьогоднішні події, іспанець насправді опинився між молотом і ковадлом – Сунінен, який отримав шанс на подіум, почав чинити запеклий опір і жорстко тримати дистанцію, Лаппі ж в гонитві за своїм співвітчизником готовий був без жодних роздумів змести Сордо зі свого шляху… Приблизно так і склалося – Теему міцно вчепився в своє третє місце і ефективно блокував всі спроби переслідувачів наблизитися, а Есапекка наполегливо «буцався» з Даніелем і все ж спромігся «зіпхнути» його на п’яту позицію. На всіх інших ділянках «фронту» поки що панує повне затишшя – Тьєррі Ньовілль (Hyundai i20 Coupe WRC) спокійно лідирує з солідною перевагою, Елфін Еванс (Ford Fiesta WRC) реально оцінює свої шанси на перемогу і зараз намагається принести своїй команді якомога більше очок… Сітроенівцям Мадсу Остбергу і Крейгу Брину зараз теж нема уди поспішати. Плюс в заліку WRC-2 Стефан Лефевр намагається відібрати друге місце у Лукаша Пєньонжека, але поки безуспішно.

Становище після СД19
1. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) 3:43.11,5
2. Еванс/Баррітт (GB, Ford Fiesta WRC) +37,5
3. Сунінен/Марккула (FIN, Ford Fiesta WRC) +45,9
4. Лаппі/Ферм (FIN, Toyota Yaris WRC) +56,6
5. Сордо/Дель Барріо (E, Hyundai i20 Coupe WRC) +1.00,7
6. Остберг/Еріксен (N, Citroen C3 WRC) +3.30,5
7. Брін/Мартін (IRL/GB, Citroen C3 WRC) +5.16,9
8. Тідеманд/Андерссон (S, Skoda Fabia R5) +13.44,0
9. Пєньонжек/Мазур (PL, Skoda Fabia R5) +15.43,9
10. Лефевр/Море (F, Citroen C3 R5) +16.04,5

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото M-Sport, Hyundai

20-05-2018 14179
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца