Rally de Portugal, СД12: драма Латвали і шанс Ньовілля

Коли позаду залишилися вже чотири допи і сотня кілометрів бойової дистанції, то така відносно спокійна і стабільна атмосфера в гонці починає вже насторожувати – невже на португальському ралі дійсно можна подолати весь день без жодних інцидентів і пригод, особливо в групі претендентів на подіум? Звичайно, ніхто не назве події на суботніх спецділянках Rally de Portugal легкою та приємною прогулянкою до фінішу гонки, але все одно не надто віриться, що до самого вечора збережеться такий майже ідеальний спокій… Якось важко уявити, що найцікавішим заняттям всього сьогоднішнього дня буде спостереження за тим, як легендарний Себастьян Льоб відпрацьовує свою командну установку як звичайний «двірник», та ще й мало не з безмовним незадоволеним бурчанням в стилі «Сказали мені підмести тут дорогу для Тьєррі Ньовілля, ось і підмітаю».

За великим рахунком, поки на трасі не з’явився Себастьян Ож’є, нічого цікавого не відбувалося – хіба тільки прокол у Гаса Грінсміта, який старанно опановує науку пілотування сучасного WRC. Після проїзду француза почалося нетерпляче очікування – як складеться його подальша боротьба з Тьєррі Ньовіллем? Ось саме в цей момент почалися якраз ті довгоочікувані несподіванки – бельгієць кинувся в стрімку атаку і нарешті спромігся виграти у Ож’є відразу близько п’яти секунд. Це був перший, але не останній яскравий епізод сьогоднішнього дня – вже через кілька хвилин Ярі-Матті Латвала серйозно пошкодив амортизатор своєї Toyota Yaris WRC, миттєво провалився на п’яту позицію і почав безнадійно втрачати шанси на подіум… Важко повірити, що фін зуміє з пошкодженою підвіскою одним вольовим зусиллям відновити свою недавню швидкість, але ж його ще чекає найдовший доп всієї гонки, 37-кілометровий Amarante. І ситуація в групі лідерів різко змінилася – якщо Отт Тянак досі лідирує, то на другу-третю позиції негайно прорвалися Кріс Мік з Тьєррі Ньовіллем!

Становище після СД12
1. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) 2:22.08,2
2. Мік/Маршалл (GB, Toyota Yaris WRC) +15,2
3. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +21,9
4. Ож’є/Інграссія (F, Citroen C3 WRC) +30,2
5. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +1.05,2
6. Лаппі/Ферм (FIN, Citroen C3 WRC) +1.44,2
7. Сунінен/Салмінен (FIN, Ford Fiesta WRC) +1.56,8
8. Грінсміт/Едмондсон (GB, Ford Fiesta WRC) +3.06,0
9. Еванс/Мартін (GB, Ford Fiesta WRC) +6.04,2
10. Рованперя/Халттунен (FIN, Skoda Fabia R5 Evo) +7.37,5

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Hyundai, Toyota

01-06-2019 9910
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца