Rally de Portugal, СД11: втеча Тянака

На відміну від п’ятниці, в суботу був запланований проміжний сервіс між двома секціями (три спецділянки вранці та чотири в другій половині дня). Однак загальний рівень складності сьогоднішньої програми анітрохи не знизився… По-перше, загальна довжина суботніх допів складала 165,15 км, тобто бойова дистанція була приблизно на третину більшою, ніж у п’ятницю. По-друге, у сьогоднішній маршрут були поставлені найдовші спецділянки всього ралі – Vieira do Minho (20,64 км), Cabeceiras de Basto (22,37 км) й Amarante (37,92 км). Таким чином, протягом однієї секції учасники мали проїхати в бойовому режимі 80,93 км (вранці) і 84,23 км (у другій половині дня) – тобто загальне навантаження на техніку та шини нітрохи не знизиться… До цього можна додати ще таку деталь, як 465,8 км переїздів між спецділянками та до зони сервісу – відповідно, за день екіпажі повинні проїхати у рваному ритмі близько 630 кілометрів. Такий жорсткий графік зазвичай вимагає максимальної витривалості всіх ключових компонентів – тобто екіпажу, техніки, покришок… І трохи везіння.

Після того, що відбувалося на португальських трасах у п’ятницю протягом усього дня, багатьох цікавило – які ж несподіванки можуть чекати учасників й уболівальників сьогодні? Перша несподіванка суботи не змусила себе чекати, хоч і виявилася специфічною – навряд чи хтось очікував, що день стартує настільки спокійно і взагалі не принесе навіть хоч якогось маленького сюрпризу в боротьбі за вищі місця… Всі три спецділянки пройшли як «під копірку», з мінімум відмінностей – Отт Тянак (Hyundai i20 Coupe WRC) тричі поспіль показав кращий час і продовжує збільшувати свою перевагу, Елфін Еванс (Toyota Yaris WRC) і Даніель Сордо (Hyundai i20 Coupe WRC) регулярно фінішували на другій і третій позиціях відповідно. Всі інші, включаючи Себастьяна Ож’є та Калле Рованперю, безнадійно відстали… Схоже, найпомітнішою подією ранку стали пригоди Тьєррі Ньовілля, який намагався повернутися до ралі за допомогою SuperRally, але відразу ж зібрав повну торбу технічних проблем – машина категорично не бажала їхати швидко, втрати часу на секції склали майже дві з половиною хвилини (до цього додалися 160 секунд штрафу за запізнення). І на сервісі бельгієць прийняв рішення про сход – краще вже як слід привести до ладу автомобіль перед завтрашнім Power Stage.

У заліках WRC-2 і WRC-3 не обійшлося без невеличкого хаосу вчора ввечері, коли організаторам довелося перераховувати часи кількох екіпажів, після чого турнірні таблиці за підсумками п’ятниці трохи змінилися… У цілому, напруження боротьби в заліку WRC-2 суттєво знизився. Якщо вчора весь день пройшов у дуже жорсткій сутичці між Есапеккою Лаппі та Миколою Грязіним (обидва з Movisport), до якої періодично «встрягав» Теему Сунінен з M-Sport, то сьогодні ситуація вже помітно змінилася… Лаппі, як і Тянак у вищій лізі, виграв три спецділянки поспіль і майже на чверть хвилини відірвався від свого земляка Сунінена. Зате у Грязіна почалися технічні проблеми – за підсумками секції він втратив майже півтори хвилини й тепер мусить захищати свою третю позицію від атак Олівера Сольберга (зараз між ними лише 2,1 секунди)… У дивізіоні WRC-3 після вчорашньої корекції результатів виявилося, що на перемогу претендують вже чотири екіпажі – Йоана Росселя, Каєтана Каєтановіча, Кріса Інгрема та Ніколя Кьямена (всі вклалися в 17,7 с). Але сьогоднішня ранкова секція не тільки «розтягнула» цей квартет майже на хвилину, але ще і привела до зміни лідера – на першу позицію стрімко висунувся Каєтановіч (відрив поляка наближається до 15 секунд).

Становище після СД11
1. Тянак/Ярвеойа (EE, Hyundai i20 Coupe WRC) 2:13.02,3
2. Еванс/Мартін (GB, Toyota Yaris WRC) +19,2
3. Сордо/Росада (E, Hyundai i20 Coupe WRC) +25,3
4. Кацута/Баррітт (J/GB, Toyota Yaris WRC) +1.04,4
5. Ож’є/Інграссіа (F, Toyota Yaris WRC) +1.04,9
6. Рованперя/Халттунен (FIN, Toyota Yaris WRC) +1.44,8
7. Грінсміт/Паттерсон (GB/IRL, Ford Fiesta WRC) +2.03,4
8. Фурмо/Жамуль (F/B, Ford Fiesta WRC) +3.30,5
9. Лаппі/Ферм (FIN, VW Polo GTI R5) +6.19,1
10. Сунінен/Марккула (FIN, Ford Fiesta Rally2) +6.33,1

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Hyundai, Toyota, Twitter (@Kajto_pl)

22-05-2021 16106
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца