Rally de Portugal, пролог: дивні сигнали

Часом навіть пролог довжиною менше трьох з половиною кілометрів здатний суттєво спантеличити. З одного боку, події на трасі під Лусадою жодним чином не зачепили фаворитів. З іншого, вже мимоволі замислишся – чи не стануть ці події прелюдією до набагато більш серйозних неприємностей завтра для усіх без винятку? Однак про все по порядку… Як завжди, організаторам перед прологом довелося вирішувати непросту задачу – в якому порядку випускати на трасу екіпажі, щоб зберегти інтерес глядачів, але при цьому не змусити їх шалено нудьгувати в очікуванні грандів? Особливо коли в списку учасників можна нарахувати 86 екіпажів! Напевно, досі не існує кращого рішення, ніж «листковий пиріг» – коли на трасу спочатку вирушають вісім учасників на техніці R5 (чотири представники WRC-2 попарно з місцевими екіпажами), потім відразу «вихлюпується» хвиля з WRC, після чого йдуть всі інші класи в порядку спадання (від R5/RC2 до R2).

І вже через десять хвилин після початку заїздів приспіла новина – вибув дворазовий чемпіон Португалії Жозе Педру Фонтеш (який мав стартувати в одній «зв’язці» з Понтусом Тідемандом), причому сталося це через відмову двигуна на новенькому Citroen C3 R5… Напевно, Стефану Лефевру і його команді Citroen Racing варто замислитися над цим фактом – вже якийсь неприємний і невчасний сигнал вийшов. Додатком до всього цього стало повідомлення, що вибув ще один португалець – на Hyundai i20 R5 Мануела Каштру вийшла з ладу коробка передач. На щастя, у вищій лізі все відбулося відносно спокійно – заводські екіпажі на WRC посіли 13 перших місць, лідером португальського ралі став Отт Тянак (переможець попереднього етапу), впритул за ним розтішувалися Себастьян Ож’є з Теему Суніненом. Якщо щось трохи спантеличило, то хіба тільки тринадцяте місце Ярі-Матті Латвали – якось блідо для переможця шейкдауна. Тепер починаємо чекати завтрашнього дня – все ж не всім і не завжди вдається без пригод подолати вісім допів і 148,66 км бойової дистанції…

Становище після СД1
1. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) 2.34,3
2-3. Ож’є/Інграссія (F, Ford Fiesta WRC) +0,4
2-3. Сунінен/Марккула (FIN, Ford Fiesta WRC) +0,4
4-5. Мік/Нейгл (GB/IRL, Citroen C3 WRC) +1,4
4-5. Миккельсен/Йєгер (N, Hyundai i20 Coupe WRC) +1,4
6. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +1,5
7-8. Еванс/Баррітт (GB, Ford Fiesta WRC) +1,6
7-8. Сордо/Дель Барріо (E, Hyundai i20 Coupe WRC) +1,6
9. Остберг/Еріксен (N, Citroen C3 WRC) +1,7
10. Лаппі/Ферм (FIN, Toyota Yaris WRC) +1,8
11. Паддон/Маршалл (NZ/GB, Hyundai i20 Coupe WRC) +2,4
12. Брін/Мартін (IRL/GB, Citroen C3 WRC) +2,5
13. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +3,9
14. Тідеманд/Андерссон (S, Skoda Fabia R5) +6,2
15. Нордгрен/Суомінен (FIN, Skoda Fabia R5) +6,2

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Twitter, Octavio Passos/Getty Images Sport

17-05-2018 11269
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца