Rally de Portugal: новини після фінішу

Старе правило – гонка вважається завершеною тільки після затвердження всіх офіційних результатів змагання (відразу після фінішу, якщо не відбулося нічого несподіваного, або через невизначений час, коли всі інстанції нарешті розглянуть всі протести, зустрічні протести та апеляції). Ось Rally de Portugal і нагадало про це – вчора ввечері стало відомо, що Есапекка Лаппі (Toyota Gazoo Racing) отримав 10 секунд штрафу і попри своє бажання віддав четверте місце Даніелю Сордо (Hyundai Motorsport). Причому привід для покарання фіна був такий само, що і днем раніше у іспанця – ще в п’ятницю на міському допі в Порту Есапекка на «віражі» в 270 градусів збив один з ретардерів. Кумедно, що за одне і те саме порушення, вчинене в тому ж місці, екіпажі покарали з інтервалом в добу… Ця «рокіровка» ніяк не вплинула на позиції всіх учасників чемпіонату – ні в особистому заліку, ні в командному. Просто у Сордо стало на 2 очки більше, а у Лаппі на стільки ж менше.

Ще дві новини були пов’язані з Себастьяном Ож’є. Отже, чемпіон світу після свого безнадійного провалу в Португалії (фініш за межами Топ-10, жодного очка на Power Stage) на останньому контрольному пункті здав карту і офіційно оформив сход в гонці. Цей хід дозволяє команді M-Sport на законних підставах провести заміну окремих вузлів на Ford Fiesta WRC Ож’є, які зазвичай пломбуються на певну кількість раундів і не підлягають заміні в випадку успішного фінішу в попередній гонці. Інша новина пролунала ще перед стартом Rally de Portugal, але в той час проскочила майже непоміченою – в FIA нарешті розглянули протест M-Sport, поданий ще два місяці тому після Rally Mexico (тоді Себастьян на Power Stage збив ретардер, за що отримав 10 секунд штрафу на цій спецділянці і втратив 4 бонусних очок). Рішення спортивних суддів виявилося не на користь Себастьяна Ож’є – покарання залишили в силі, офіційні результати Мексики остаточно затверджені.

Vodafone Rally de Portugal
1. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) 3:49.46,6
2. Еванс/Баррітт (GB, Ford Fiesta WRC) +40,0
3. Сунінен/Марккула (FIN, Ford Fiesta WRC) +47,3
4. Сордо/Дель Барріо (E, Hyundai i20 Coupe WRC) +1.00,9
5. Лаппі/Ферм (FIN, Toyota Yaris WRC) +1.04,7

Чемпіонат світу (пілоти)
1. Ньовілль (B) – 119
2. Ож’є (F) – 100
3. Тянак (EE) – 72
4. Сордо (E) – 60
5. Лаппі (FIN) – 55

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Toyota, M-Sport

21-05-2018 14506
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца