Rally Chile, СД3: гра Ньовілля

Ранкову секцію п’ятниці закривала ще одна досить довга спецділянка – Espigado довжиною 22,26 км, яка є одним з найбільш «висотних» допів чилійського ралі (траса в якийсь момент добирається до позначки в 737 м над рівнем моря). Правда, стартував цей доп з майже двадцятихвилинним запізненням – адже після історії з червоними прапорами на попередній спецділянці (тимчасова зупинка гонки) довелося витратити якийсь час, щоб нарешті зібрати весь канал в одну щільну групу. Інакше міг би вийти варіант заїзду в стилі «Першим на трасу вирушає Тьєррі Ньовілль, а потім ми десь чверть години з нетерпінням чекаємо на всіх інших». До речі, п’ятничні допи все ж дозволили виявити одну досить помітну і суттєву відміну від валлійських трас – середня швидкість на чилійських гравійних доріжках виявилася помітно нижчою, ніж на етапі WRC на Туманному Альбіоні. Принаймні, якщо в Уельсі на більшості спецділянок учасники регулярно долають планку в 100 км/год і часом дотягуються до цифр 110-115, то в Чилі поки все «крутиться» в районі позначки 90 км/год…

На фініші секції картина поки що не надто змінилася – незважаючи на перші стартові позиції, трійка Тянак-Ожьє-Ньовілль продовжує впевнено очолювати гонку. Єдиним, кому якось вдається підтримувати темп цієї лідерської компанії, залишається Ярі-Матті Латвала – фін видряпався вже на четверту позицію… Цього разу найкращий час на спецділянці належав Тьєррі Ньовіллю (Hyundai i20 Coupe WRC), який тим самим швидко перервав міні-серію перемог на допах у виконанні екіпажів Toyota Gazoo Racing. Лідером досі залишається Отт Тянак, а ось за друге місце вже починається серйозна битва – Себастьяна Ож’є та Тьєррі Ньовілля зараз розділяють лише мізерні півсекунди, а до кінця дня залишилося ще три спецділянки і 55 км. Найбільшим розчаруванням сьогоднішнього ранку поки залишаються Андреас Міккельсен (Hyundai) і Есапекка Лаппі (Citroen) – обидва ніяк не можуть впоратися зі своїми автомобілями, їх відставання ростуть як на дріжджах і вже становлять близько хвилини-півтора. Цікаво, на сервісі їм вдасться суттєво покращити свої налаштування?

Становище після СД3
1. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) 47.13,6
2. Ож’є/Інграссія (F, Citroen C3 WRC) +6,1
3. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +6,6
4. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +12,9
5. Мік/Маршалл (GB, Toyota Yaris WRC) +27,8
6. Еванс/Мартін (GB, Ford Fiesta WRC) +29,6
7. Льоб/Елена (F/MC, Hyundai i20 Coupe WRC) +38,1
8. Міккельсен/Йєгер (N, Hyundai i20 Coupe WRC) +1.11,9
9. Сунінен/Салмінен (FIN, Ford Fiesta WRC) +1.14,1
10. Лаппі/Ферм (FIN, Citroen C3 WRC) +1.40,2

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Hyundai, WRC

10-05-2019 10710
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца