Rally Chile, СД1: момент дебюту

Отже, спецділянка El Pinar довжиною 17,11 км став початком нового історичного періоду (наскільки він буде довгим, то покаже тільки час) – саме цей доп 10 травня 2019 року відкривав програму першого в історії етапу чемпіонату світу в Чилі. Практично для всіх основних учасників WRC (за винятком чилійців Педро і Альберто Еллер) це була гра з самого нуля – в новій країні, на абсолютно невідомих їм трасах, які зовсім не схожі на звичні висотні спецділянки Мексики або Аргентини. Відразу виникає безліч насправді важливих питань – які особливості місцевих гравійних доріжок і їх рельєфу, наскільки важлива роль тих чи інших стартових позицій, як змінюється обстановка на трасі при зміні погодних умов? Жодні статистичні дані про попередніх гонках (до того ралі проходило під назвою Gran Premio de Concepción) з усіма детальними звітами синоптиків за останні десять років, ніяке ознайомлення не дадуть більш-менш детального уявлення про те, як саме буде складатися боротьба на загадкових чилійських трасах – відповідь дасть лише практика, тобто безпосередньо саме ралі.

Чилійське ралі на самому старті пригостило учасників пристойною порцією туману і підвищеної сирості на всій дистанції спецділянки, що в черговий раз змусило всіх порівняти Rally Chile з відомим Wales Rally GB. Чимало пілотів відзначили той факт, що всі стенограми, складені під час ознайомлення, не надто добре і ефективно працюють в нових умовах – зчеплення з трасою помітно знизилося, доводиться постійно «ловити» машини в заносі… Варто відзначити той факт, що перші стартові позиції не надто завадили Тьєррі Ньовіллю, Себастьяну Ож’є і Отту Тянаку – тріо лідерів чемпіонатів хоч і розташувалося якраз в середині Топ-10, але їх відставання від переможців допа було дійсно незначним для дистанції в 17 км (в межах 2,5-4 секунд). Поки що перша бойова «пристрілка» принесла успіх тойотівцям – Кріс Мік з Ярі-Матті Латвалою майже по-братерськи поділили між собою перемогу на стартовій спецділянці. На третю позицію проскочив Елфін Еванс – схоже, що в таких умовах він відчув себе майже як в рідному Уельсі. Не надто вдало почав гонку Міккельсен – в якийсь момент Андреас добряче «копнув» солідний камінь на трасі, збився з темпу і відстав майже на 8 секунд…

Становище після СД1
1-2. Мік/Маршалл (GB, Toyota Yaris WRC) 11.35,9
1-2. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +0,0
3. Еванс/Мартін (GB, Ford Fiesta WRC) +2,1
4. Ож’є/Інграссія (F, Citroen C3 WRC) +2,6
5. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) +2,9
6. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +3,6
7. Міккельсен/Йєгер (N, Hyundai i20 Coupe WRC) +7,9
8. Льоб/Елена (F/MC, Hyundai i20 Coupe WRC) +10,6
9. Сунінен/Салмінен (FIN, Ford Fiesta WRC) +12,0
10. Лаппі/Ферм (FIN, Citroen C3 WRC) +21,3

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Toyota, Hyundai

10-05-2019 8907
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца