Rally Australia, СУ10: час згадати про Тянака

Зосередившись на боротьбі Ожьє та Ньовілля, ми якось забули про ще одного претендента на титул – Отта Тянак, на відміну від попередніх етапів, в Австралії не виглядав якимось недосяжним супергероєм. Однак на найдовшому допі суботи він раптом показав перший результат, що дозволило йому піднятися з п’ятої позиції на четверту. Більш того, Отт сподівається поборотися за перемогу, а значить – і за чемпіонство!

Отт Тянак: «На цьому допі я зробив все, що міг. Вже досить тепло, тож не впевнений, що софт був найкращим вибором. Це був ключовий доп кола, а попереду ще досить багато спецділянок, щоб поборотися за перемогу».

А ось у Бріна – справжня трагедія: вряди годи він тримався у топ-3, але в справу втрутилася техніка. За результатами спецділянки ірландець опустився в таблиці загального заліку відразу на дві позиції, пропустивши вперед і Паддона, і Тянака.

Крейг Брін: «Дросель підклинює у відкритому положенні. Коли я натискаю на гальма, машину тягне вперед. Чортівня якась! Спробуємо якось вирішити це до старту наступного допа».


Ну а пара Ожье-Ньовілль традиційно завершила спецділянку неподалік один від одного в таблиці результатів – Ожьє став восьмим, а Ньовілль – дев’ятим, поступившись Себу 7,6 секунди. В принципі, відставання Ньовілля від Ожье з одного кілометра дистанції приблизно те ж саме, що і допом раніше, і якщо тенденція збережеться, то до кінця дня відставання бельгійця буде просто величезним.

Тьєррі Ньовілль: «Ми безсилі. І дуже розчаровані. Але траєкторії просто немає. Взагалі. І я нічого не можу зробити».

Шкода, але для того, щоб перед автомобілем Тьєррі була розчищена траєкторія, йому потрібно було бути вчора трохи обережнішим.

Турнірне становище після СД10
1. Остберг/Еріксен (N, Citroen C3 WRC) 1: 16.20,1
2. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +3,7
3. Паддон/Маршалл (NZ / GB, Hyundai i20 Coupe WRC) +7,8
4. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) +10,0
5. Брін/Мартін (IRL/GB, Citroen C3 WRC) +12,5
6. Лаппі/Ферм (FIN, Toyota Yaris WRC) +31,9
7. Ожьє/Інграссія (F, Ford Fiesta WRC) +59,1
8. Еванс/Баррітт (GB, Ford Fiesta WRC) +1.17,9
9. Сунінен/Марккула (FIN, Ford Fiesta WRC) +1.33,7
10. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +1.43,2

17-11-2018 7620
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца