Rally Australia, СД6: помилка Ньовілля!

Незважаючи на те, що програму сьогоднішнього дня на Kennards Hire Rally Australia повинні були закривати два заїзди на міській спецділянці в Коффс-Харборі, ключовим моментом п’ятниці все одно стане повторний проїзд великого допа Sherwood (довжиною 26,68 км). По-перше, на такій солідній дистанції зазвичай багато що вирішує стартова позиція і здатність екіпажу зберігати максимальний темп протягом усього СД. По-друге, саме після останньої повноцінної спецділянки п’ятниці зазвичай і визначають попередній порядок старту в суботу вранці – зміни можливі хіба тільки в тому випадку, якщо хтось раптом зійде на шляху на базу ралі (до сервісу), або безпосередньо на міні-допах (тут вже потрібно насправді рідкісне невезіння, яке чомусь буває досить часто). Не було нічого дивного, що перед «шервудською» спецділянкою всі зачаїлися в очікуванні якихось нових потрясінь – хоча б тому, що Отту Тянаку доведеться завершувати день на «обскубаній» Toyota Yaris WRC. Та й бій між Тьєррі Ньовіллем і Себастьяном Ож’є ще не досяг своєї кульмінаційної точки.

Знову стало ясно, що перша стартова позиція на австралійських спецділянках нічого доброго зазвичай не приносить – Себастьян Ож’є хоч і додав у швидкості в порівнянні з ранковим заїздом (француз покращив свій час більш ніж на чверть хвилини), але все одно було помітно, що йому дійсно важко гнати в форсованому режимі… Але тут стрімко прилетіла сенсація – Тьєррі Ньовілль раптово отримав повнісіньку торбу проблем! Спочатку бельгієць врізався в ретардер і втратив через це близько двадцяти секунд, а під фініш допу зловив жорстокий прокол (покришка взагалі зійшла з диска і розмолотила частину кузова)! У підсумку, сорок секунд програшу французу і стрімке падіння на десяте місце в гонці… В M-Sport Ford WRT миттєво відреагували і ввімкнули режим «командної тактики», внаслідок чого Елфін Еванс з Теему Суніненом різко скинули швидкість і успішно «виштовхали» Ожьє на сьому позицію – тепер француз в чемпіонаті «віртуально» випереджає Ньовілля з рахунком 210:202. Тим часом Citroen Racing поступово намагається взяти гонку під свій контроль – Мадс Остберг продовжує лідирувати, а Крейг Брін виграв доп і вийшов на третє місце. Карусель тільки-тільки почала розкручуватися…

Становище після СД6
1. Остберг/Еріксен (N, Citroen C3 WRC) 50.47,3
2. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +6,2
3. Брін/Мартін (IRL/GB, Citroen C3 WRC) +7,5
4. Паддон/Маршалл (NZ/GB, Hyundai i20 Coupe WRC) +9,7
5. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) +19,9
6. Лаппі/Ферм (FIN, Toyota Yaris WRC) +29,0
7. Ож’є/Інграссія (F, Ford Fiesta WRC) +41,7
8. Сунінен/Марккула (FIN, Ford Fiesta WRC) +45,2
9. Еванс/Баррітт (GB, Ford Fiesta WRC) +45,4
10. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +1.12,8

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото M-Sport, ewrc-results.com

16-11-2018 9510
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца