Rally Australia, СД13: «листковий пиріг»

У суботу вранці якихось грандіозних подій не відбувалося (наприклад, раптовий сход одного з претендентів на чемпіонський титул), але все одно відчувається – австралійське ралі продовжує потроху «перемелювати» екіпажі… І неприємності Крейга Бріна, який втратив шанси на подіум (пошкодження підвіски, близько двох хвилин втраченого часу, майже чотири хвилини штрафу), зовсім тихо і ненав’язливо нагадали всім – подібне може статися з ким завгодно і в будь-який момент! І в першу чергу про це повинні пам’ятати Себастьян Ож’є з Тьєррі Ньовіллем – на відміну від решти, будь-яка їхня помилка може коштувати надто дорого… Бельгієць вже встиг вчора в цьому переконатися – варто було йому трохи запізнитися з гальмуванням перед ретардером, як ініціативу в цій дуелі за чемпіонський титул миттєво перехопив француз. Правда, Себастьяну ще рано заспокоюватися – на відміну від Отта Тянака і Тьєррі Ньовілля, він помітних помилок поки не припускався… І хтозна – раптом наступний «подаруночок» від капосної Фортуни «прилетить» саме до лідера чемпіонату?!

Після ранкової секції всі екіпажі остаточно визначилися з вибором шин на другу половину дня – якщо перед тим багато хто комбінував варіанти Medium і Hard, то зараз більшість віддали перевагу жорстким шинам. Але все одно далеко не всі вирішили піти цим шляхом – наприклад, Отт Тянак, Есапекка Лаппі і Хейден Паддон вибрали абсолютно нове на сьогодні поєднання покришок (по чотири Hard і два Soft). На першому допі секції в битві Себастьяна Ож’є та Тьєррі Ньовілля майже нічого не змінилося – француз спокійно тримає відрив понад півсотні секунд… Бельгієць ж зараз відчайдушно намагається не стільки наздогнати свого суперника, скільки скоротити кількість місць між ними – для цього йому необхідно якомога швидше «пробити» бар’єр з двох екіпажів M-Sport (Елфіна Еванса і Теему Сунінена), які прикривають свого прем’єр-пілота. А поки що розгоряється битва чотирьох екіпажів за місця на подіумі, яка зараз складається з двох дуелей – Отт Тянак насідає на свого одноклубника Ярі-Матті Латвалу і намагається якомога швидше відібрати у нього лідерство, а Хейден Паддон (остання надія Hyundai Motorsport) ламає захист Мадса Остберга (Citroen Racing).

Становище після СД13
1. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) 1:36.49,2
2. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) +3,2
3. Остберг/Еріксен (N, Citroen C3 WRC) +9,2
4. Паддон/Маршалл (NZ/GB, Hyundai i20 Coupe WRC) +12,2
5. Лаппі/Ферм (FIN, Toyota Yaris WRC) +36,3
6. Ож’є/Інграссія (F, Ford Fiesta WRC) +1.18,8
7. Еванс/Баррітт (GB, Ford Fiesta WRC) +1.34,7
8. Сунінен/Марккула (FIN, Ford Fiesta WRC) +2.06,4
9. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +2.12,4
10. Брін/Мартін (IRL/GB, Citroen C3 WRC) +5.47,8

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Hyundai Motorsport, Toyota Gazoo Racing

17-11-2018 9951
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца