Rally Australia, СД11-12: великий перелом

Ранок починався з того, що в гонці лідирували два екіпажі Citroen, десь в середині десятки перебував Отт Тянак, який не викликав особливих надій на боротьбу за титул, і зовсім вже в хвості їхали головні претенденти на чемпіонство. Минуло чотири допи, і ситуація докорінно змінилася! Тепер гонку очолюють два екіпажі Toyota, Citroen розбитий, а Ожьє, хоча і пробивається вгору, повинен бути серйозно стурбований загрозою з боку Тянака. Але про все по порядку.
Отже, два завершальні допи першого кола суботи – 20-кілометровий Urunga і 2-кілометровий, чисто розважальний Raleigh. Якщо до цього моменту прізвища переможців на спецділянках змінювалися з калейдоскопічною швидкістю, то зараз Тянак, схоже, піймав потрібний ритм і пішов в атаку, піднявшись спочатку з п’ятої на четверту позицію, а допом пізніше – з четвертої на другу. Отт виграв три допа поспіль! З огляду на те, що на першому рядку абсолюту розташувався Ярі-Матті Латвала, можна вважати, що естонець легко обміняється з ним місцями. Томмі Мякинен, як відомо, не є прихильником подібних махінацій, але на останній гонці першості цілком має право дозволити віддати Латвалі наказ пропустити Тянака. Сам же Латвала зізнався, що йому надійшла вказівка «зосередитися на пілотажі і на команді, а не на Отті». Цікаве формулювання. Звичайно, малося на увазі, що команді потрібні очки, і не слід ризикувати, борючись із Тянаком. Але з іншого боку, дуже скоро команді може знадобитися безпечний вихід Отта на першу позицію, і тут також необхідно буде думати саме про команду.

Citroen остаточно втратив домінування в гонці. І якщо Остберг просто не може наздогнати екіпажі Toyota, то Брін стикається з просто грандіозними неприємностями: на 10 допі він мучився через проблеми з дроселем, а на 11 розбив задню підвіску. В результаті його друге місце швидко перетворилося на восьме. Але це були не всі неприємності ірландця – шляхом на завершальний доп кола, коротенький глядацький суперспешел, його зупинила поліція. Після бесіди ірландець був відпущений, із запізненням прибув на старт спецділянки, з великими труднощами і втратою часу його здолав, втративши ще одну позицію, і відправився до сервісу. Інформації про штраф за запізнення на стартовий пункт КЧ поки немає, тож дивлячись на таблицю результатів, потрібно пам’ятати про можливі зміни для Крейга.

Ожьє, завдяки провалу Бріна, піднявся на шосту позицію, а ось Ньовіллю після фінішу 11 допа довелося міняти задній важіль. 12 спецділянку бельгієць здолав, але на гальмуваннях заднє праве колесо зрадницьки тремтіло. На щастя, як ми говорили вище, після цього треба було їхати не на старт чергової спецділянки, а на сервіс.

Турнірне становище після СД12
1. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) 1: 29.32,3
2. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) +3,2
3. Остберг/Еріксен (N, Citroen C3 WRC) +8,0
4. Паддон/Маршалл (NZ/GB, Hyundai i20 Coupe WRC) +12,3
5. Лаппі/Ферм (FIN, Toyota Yaris WRC) +31,8
6. Ожьє/Інграссія (F, Ford Fiesta WRC) +1.12,9
7. Еванс/Баррітт (GB, Ford Fiesta WRC) +1.25,7
8. Сунінен/Марккула (FIN, Ford Fiesta WRC) +1.54,7
9. Брін/Мартін (IRL/GB, Citroen C3 WRC) +1.56,5
10. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +2.04,0

17-11-2018 9457
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца