Rally Australia, СД1: нема що чистити

Перед стартом тільки і розмов було про те, що краще – розчищати трасу, маючи 3 очки переваги, або стартувати другим, при цьому програючи ці три очки. Ожьє, звісно, казав, що важливіше очки, а Ньовілль – що стартова позиція. Однак на першому допі, дистанція якого складає трохи менше дев’яти кілометрів, перевірити, хто з них мав рацію, не особливо вийшло. Справа в тому, що на деяких етапах першості шейкдаун є частиною бойового допа. Так сталося і в Австралії, тому чистити на траєкторії особливо нема чого. Проте, Ожьє, який відкривав трасу, виявився за результатами спецділянки лише на восьмому місці. Ньовілль став п’ятим, хоча був швидшим за француза усього на 0,5 секунди. Взагалі, щільність боротьби в цій групі просто божевільна, оскільки Ньовілль, Остберг, Еванс, Ожьє, Паддон і Сунінен «в’їхали» в 0,7 секунди!

Що до лідерів, то спочатку на першій позиції красувався Отт Тянак, проте потім його випередив Латвала.

Але куди важливішою буде друга спецділянка дня. По-перше, її дистанція становить не 9, а вже 14 кілометрів, по-друге, ці кілометри ніхто не «чистив», по-третє, покриття там більш вимогливе до пілотажу, ніж на ранковому допі. Тож за результатами другої спецділянки вже може вимальовуватися якась тенденція.

Турнірне становище після СД1
1. Лаппі/Ферм (FIN, Toyota Yaris WRC) 4.45,5
2. Тянак/Ярвеойа (FIN, Toyota Yaris WRC) + 0,8
3. Латвала/Анттіла (EE, Toyota Yaris WRC) +1,2
4. Міккельсен/Йегер (N, Hyundai i20 Coupe WRC) +1,8
5. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +2,1
Остберг/Еріксен (IRL/GB, Citroen C3 WRC) +2,1
7. Еванс/Баррітт (GB, Ford Fiesta WRC) +2,2
8. Ожьє/Інграссія (F, Ford Fiesta WRC) +2,3
9. Паддон/Маршалл (NZ, Hyundai i20 Coupe WRC) +2,7
10. Сунінен/Марккула (FIN, Ford Fiesta WRC) +2,8

16-11-2018 6462
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца