Rally Argentina, шейкдаун: «пристрілка»

Якщо в аргентинському ралі дійсно є щось постійне і майже незмінне, то це траса шейкдауна – принаймні, за найскромнішими підрахунками, попередні тренування (а також кваліфікаційні заїзди) проводяться на допі Villa Carlos Paz – Cabalango як мінімум з 2009 року. За останнє десятиліття, напевно, було тільки два винятки з цієї традиції – в 2012 році, коли організатори вирішили використовувати іншу спецділянку (яка знов-таки проходила в околицях невеликого містечка Кабаланго), і роком пізніше (тоді задіяли дві різні траси, одну для кваліфікації, на інший відбувся шейкдаун для всіх екіпажів поза пріоритетом). Втім, без певних змін все ж не обійшлося – сьогоднішній шейкдаун відбувся на скороченій до 4,25 км версії допа Villa Carlos Paz – Cabalango (раніше зазвичай використовували варіанти довжиною від 6,01 км до 6,23 км).

Ранкові заїзди хоч і були досить сумбурними, але якихось яскравих сюрпризів не принесли – лише в черговий раз підтвердили, що всі чотири команди WRC більш-менш рівні за силою (принаймні, на коротких дистанціях на кшталт шейкдауна). Тому прогнозувати хід боротьби і перебіг подій в найближчі три дні, виходячи лише з сьогоднішніх тренувальних результатів – завдання майже безглузде… Щільність результатів виявилася досить високою – Топ-10 екіпажів вклалися в 2,2 секунди. Найшвидшим в цій «пристрілці грандів» цього разу став фін Ярі-Матті Латвала (Toyota Yaris WRC), а компанію в Топ-3 йому склали сітроенівці Кріс Мік і Крейг Брін. Цікаво, що сьогодні вранці темп в основному задавали переважно представники трьох команд (Toyota Gazoo Racing, Citroen Racing і Hyundai Motorsport), а ось Себастьян Ож’є зі своїми напарниками з M-Sport Ford WRT (Елфіном Евансом і Теему Суніненом) не надто світилися на високих позиціях. У заліку WRC-2 учасники теж порадували уболівальників своїми результатами – найкращий час належав 17-річному Калле Рованпері (Skoda Motorsport), який випередив чемпіона CODASUR Густаво Сабу і свого одноклубника Понтуса Тідеманда.

YPF Rally Argentina (шейкдаун)
1. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) 2.31,5
2. Брін/Мартін (IRL/GB, Citroen C3 WRC) +0,3
3. Мік/Нейгл (GB/IRL, Citroen C3 WRC) +0,4
4. Міккельсен/Йєгер (N, Hyundai i20 Coupe WRC) +0,7
5. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) +1,1
6. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +1,2
7. Ож’є/Инграссія (F, Ford Fiesta WRC) +1,5
8. Сордо/Дель Барріо (E, Hyundai i20 Coupe WRC) +1,7
9. Сунінен/Марккула (FIN, Ford Fiesta WRC) +1,8
10. Лаппі/Ферм (FIN, Toyota Yaris WRC) +2,2
11. Еванс/Баррітт (GB, Ford Fiesta WRC) +2,7
12. Аль-Кассімі/Паттерсон (UAE/GB, Citroen C3 WRC) +10,6
13. Рованперя/Халттунен (FIN, Skoda Fabia R5) +11,4
14. Саба/Дер-Оганесян (PY/RA, Skoda Fabia R5) +11,9
15. Тідеманд/Андерссон (S, Skoda Fabia R5) +12,2

© Павел Скобленко/Rally.UA
© Фото Rally Argentina, Toyota

26-04-2018 12852
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца