Rally Argentina, СД7: ключова атака?

Були чималі побоювання, що повторний проїзд спецділянки Amboy/Yacanto (29,85 км) знову буде скасований – адже в цьому випадку п’ятничний маршрут недорахується десь 40% бойової дистанції, тобто від 145,92 км сьогоднішнього дня залишаться тільки 86,22 км… На щастя, організатори швидко впоралися з цією непростою проблемою, завдяки чому всі учасники змогли врешті-решт як слід «розкуштувати» найдовшу спецділянку сьогоднішнього дня – тобто з усіма її фірмовими особливостями (тобто вузькі технічні фрагменти з тісними поворотами, які чергуються з довгими і швидкісними ділянками). Найцікавіше, що саме ця спецділянка не є насправді висотною, тобто зазвичай десь на рівні 1500-2000 м над рівнем моря – в даному випадку найвища точка Amboy/Yacanto знаходиться на його фініші, на позначці 1012 м. Незважаючи на досить помітні перепади висоти (нижча точка на позначці 621 м), цей доп здебільшого являє собою два довгих і затяжних підйоми, між якими є помітний спуск – приблизно «мінус» 180 метрів протягом трьох кілометрів (між 17-м і 20-м км)…

Таке враження, що дощі перед початком змагань все ж в першу чергу пішли на користь усім трьом лідерам чемпіонату – фактор перших стартових позицій помітно ослаб, менше доводиться чистити трасу від гравію і пилюки. Що наочно демонструють сьогоднішні результати Тьєррі Ньовілля і Себастьяна Ож’є – обидва хоч і втрачають якийсь час на спецділянках, але при цьому вони все одно спокійно ведуть боротьбу за місця в Топ-3, а не десь в районі шостого-сьомого місця. Зате Отт Тянак нарешті розвернувся на повну силу – якщо першу половину великого допа його перевага над Ньовіллем і Ож’є було досить незначно, то ближче до фінішу естонець набрав такий темп, що привіз їм близько 8-10 секунд. Якраз цей ривок дозволив йому остаточно вийти на позицію лідера і створити помітний відрив, більше десятка секунд! А ось у колишнього лідера, Кріса Міка, справи складалися не так успішно – ольстерець скаржився на вбиту трасу («Таке враження, що це не перший, а вже другий заїзд на цій спецділянці!»), програв два десятка секунд і миттєво вилетів з Топ-3…

Становище після СД7
1. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) 57.14,9
2. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +11,4
3. Ож’є/Інграссія (F, Citroen C3 WRC) +15,3
4. Мік/Маршалл (GB, Toyota Yaris WRC) +19,2
5-6. Сордо/Дель Барріо (E, Hyundai i20 Coupe WRC) +21,3
5-6. Міккельсен/Йєгер (N, Hyundai i20 Coupe WRC) +23,1
7. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +31,7
8. Еванс/Мартін (GB, Ford Fiesta WRC) +33,7
9. Лаппі/Ферм (FIN, Citroen C3 WRC) +55,1
10. Сунінен/Салмінен (FIN, Ford Fiesta WRC) +1.23,1

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Toyota, Twitter

26-04-2019 9693
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца