Rally Argentina, СД16. Легенда

Головні події, що змінили становище в гонці, відбулися напередодні: через вимоги Citroen Racing за проїзд не за легендою на 10 секунд було оштрафовано екіпажі Кріса Міка і Отта Тянака. У цей момент естонець напевно згадав епізод, коли він рік тому на гонці в Італії віз контрольну карту Себастьяну Ож’є, який забув її на пункті КЧ. Але повернемося до Аргентини.

Спецділянка El Condor – це одна з ікон сучасного ралі. Важко собі уявити, чим є цей доп для аргентинців. Ще в четвер, під час ознайомлення, вони не просто облаштовують свої місця на цій спецдільниці – вони будують житло, збираючи великі колоди і каміння! І це при тому, що температура повітря вночі стабільно опускається нижче нуля. Ну а якщо ввечері суботи ви зайдете до будь-якого з супермаркетів в Вілья Карлос Паз, то без сумніву побачите в черзі людей, які викладають на стрічки перед касами мішки льоду, кілограми м’яса, паки Коли і коробки такої улюбленої тут Branca Fernet. Всі вони вирушають на El Condor.

Що стосується тих, хто їде на спецділянку вранці, то особисто я ніколи не забуду, як, зупинившись на гірській трасі в ранковій темряві, ми побачили десятки автомобілів, які приїхали разом з нами. Справа в тому, що спецділянку El Condor є єдиною дорогою через гори, і примикань до неї просто немає. Тому, якщо ви хочете потрапити на доп вранці, то потрібно приїхати до максимально близького місця на трасі, а потім йти по горах пішки в напрямку, який показує навігатор. І якщо вдень цей маршрут виглядає цілком можливим, то вночі все кардинально змінюється. Можна тільки уявити наше здивування, коли, зупинившись на трасі, ми запитали одного з місцевих ламаною іспанською: «Де El Condor?» «Там», – сказав аргентинець, показуючи в темряву. І разом з десятками уболівальників, ми пішли. Це була одна з найбільш пам’ятних подорожей до спецділянки. У непроглядній пітьмі не було видно ні ярів, ні скель, то ж шлях в кілька кілометрів тривав близько двох годин. Але найцікавіше, що серед нас почала шлях і людина на милицях. Як вона цей шлях завершила, для мене загадка, оскільки вже через 30 хвилин ми всі втратили один одного. Але те, як місцеві вболівальники прагнуть потрапити на цей доп, є найкращим підтвердженням його винятковості. У підсумку ми все ж таки прийшли саме на те місце, яке запланували. Досить сказати, що при правильному виборі місця ви можете бачити автомобіль більш 90 секунд – це рекорд за багато років відвідування нами етапів чемпіонату світу.

При всьому при цьому, ніяких важливих подій в гонці не відбувалося, і єдиною зміною став той факт, що Кріс Мік відігрався за свій 10-секундний штраф і зумів випередити Дані Сордо, який опинився попереду британця після вчорашніх перерахунків результатів.
Але в той час, коли на El Condor буде проходити Power Stage, події тут будуть розвиватися куди більш драматично. Ну а на наступному допі ми побачимо боротьбу між Міком і Ож’є, яких зараз розділяє всього 0,5 секунди.

Турнірне становище після СД16
1. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) 2: 50.45,2
2. Міккельсен/Йегер (N, Hyundai i20 Coupe WRC) +36.6
3. Ож’є/Інграссія (F, Citroen C3 WRC) +59,3
4. Мік/Маршалл (GB, Toyota Yaris WRC) +59,8
5. Сордо/Дель Барріо (E, Hyundai i20 Coupe WRC) +1.11,3
6. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +1.24,1
7. Сунінен/Салмінен (FIN, Ford Fiesta WRC) +3.57,1
8. Остберг/Еріксен (N, Citroen C3 R5) +12.50,5
9. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) +14.12,1
10. Еллер П./Марті (RCH, Ford Fiesta R5) +17.15,6

28-04-2019 5942
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца