Rally Argentina, пролог: Ньовілль відкрив рахунок

На відміну від шейкдауна, траса прологу Rally Argentina досить регулярно переїжджає з одного населеного пункту в інший – за останні десять років можна було нарахувати мінімум п’ять різних варіантів міні-допа (по два в Кордові і Вілья-Карлос-Пасі плюс одиничний візит в невелике містечко Мерло). Зараз, через чотири роки, стартова спецділянка повернулася в Вілья-Карлос-Пас – організатори знову запропонували міській СД практично в самому центрі міста, як це було в 2010 році. Однак з того часу конфігурація допа змінилася майже повністю – якщо вісім років тому це була гонка «туди і назад» по набережній річки Сан-Антоніо (разом всього 4 км дистанції), то зараз зробили набагато коротшу (1,9 км) і досить-таки хитромудру трасу з численними поворотами, розворотами, «циркулярами». При тому фініш цього разу розташований на протилежному березі Сан-Антоніо – фінальний фрагмент Super Special Stage Villa Carlos Paz проходив якраз по мосту через річку…

На старті було 27 екіпажів, заявлених в залік WRC, тому не було жодних проблем з тим, в якому порядку їх найкраще випускати на трасу – спочатку йдуть чотири учасники WRC-2 (Марко Буласія, Педро Еллер, Гас Грінсміт, Понтус Тідеманд), потім всі дванадцять заводських екіпажів на WRC (в зворотному порядку, від Халіда Аль-Кассимі до Себастьяна Ож’є). Потім після невеликої паузи в бій підуть ще шість представників WRC-2 і всі «вільні мисливці» (тобто п’ять екіпажів, разом з Оле Хрістіаном Вейбю). Цікаво, що за підсумками прологу Топ-3 в абсолюті складалася якраз з трійки лідерів чемпіонату – найкращий час належав Тьєррі Ньовіллю (Hyundai i20 Coupe WRC), зовсім трохи від нього відстали Отт Тянак (Toyota Yaris WRC) і Себастьян Ож’є (Ford Fiesta WRC). Не обійшлося і без невеликих інцидентів – Крейг Брін раптом запізнився на контрольний пункт і розпочав гонку з 10 секундами штрафу. У заліку WRC-2 ж не було рівних 17-річному Калле Рованпері, який випередив свого одноклубника з Skoda Motorsport Понтуса Тідеманда на дві секунди.

Становище після СД1
1. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) 1.54,4
2. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) +0,3
3. Ож’є/Инграссія (F, Ford Fiesta WRC) +0,4
4. Міккельсен/Йєгер (N, Hyundai i20 Coupe WRC) +0,5
5. Мік/Нейгл (GB/IRL, Citroen C3 WRC) +0,7
6. Лаппі/Ферм (FIN, Toyota Yaris WRC) +1,3
7. Сунінен/Марккула (FIN, Ford Fiesta WRC) +1,4
8. Сордо/Дель Барріо (E, Hyundai i20 Coupe WRC) +1,5
9. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +1,6
10. Еванс/Баррітт (GB, Ford Fiesta WRC) +2,2
11. Рованперя/Халттунен (FIN, Skoda Fabia R5) +3,1
12. Вейбю/Скьярмоен (S, Skoda Fabia R5) +4,8
13. Тідеманд/Андерссон (S, Skoda Fabia R5) +5,1
14. Грінсміт/Перрі (GB, Fird Fiesta R5) +5,8
15. Аль-Кассімі/Паттерсон (UAE/GB, Citroen C3 WRC) +6,5
…24. Брін/Мартін (IRL/GB, Citroen C3 WRC)

© Павел Скобленко/Rally.UA
© Фото Rally Argentina

27-04-2018 11985
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца