Rally Argentina, CД3. Лідерство Міккельсена і аварія Латвали

Друга спецділянка п’ятниці має вдвічі більшу дистанцію, ніж попередня, тож тут навіть за мінімальної переваги в швидкості можна значно поліпшити своє становище. Що і зробив Андреас Міккельсен – після мук на асфальті Корсики норвежець немов потрапив до своєї стихії. Незважаючи на те, що на допі Андреас був лише п’ятим, програвши тут більше десяти секунд, це таки дозволило йому очолити гонку. Справа в тому, що попереду нього фінішували ті, хто раніше швидкістю не відзначався (за винятком, звичайно, Тянака) – Сордо, Брін і Лаппи. Ну а Отт Тянак на пошкодженому автомобілі зумів стати кращим на допі, хоча через попередню втрату часу йде тільки третім в загальному заліку.

Ну а Ожьє, який розчищає доріжку, примудряється не особливо відставати від конкурентів – показавши сьомий результат на допі і програвши при цьому Тянаку майже 18 секунд, він тримається в загальному заліку другим, зовсім небагато поступаючись Міккельсену, який їхав, як зізнається, не в повну силу, боячись пошкодити автомобіль.

Андреас Міккельсен: «На трасі дуже багато викинутих з-під коліс каменів. Я намагаюся об’їжджати їх, але це компромісна траєкторія».

Саме камінь, схоже, став причиною чергового фіаско Ярі-Матті Латвали – фін, який щосили намагається бути на рівні молодих колег за командою, пошкодив підвіску свого автомобіля і зійшов.

Наступний доп, Santa Rosa-San Agustin, теж має чималу довжину – майже 24 кілометри, тож вже на ній лідер в гонці може змінитися. І вже напевно зміниться становище на позиціях з третьої по шосту, адже тут четвірку Тянак-Лаппи-Мік-Ньовілль розділяють менше 2,5 секунд!

 

Становище після СД3

1. Міккельсен/Йегер (N, Hyundai i20 Coupe WRC) +30.24,6
2. Ожьє/Інграссія (F, Ford Fiesta WRC) +3,6
3. Тянак/Ярвеойа Таллінн (EE, Toyota Yaris WRC) +9,5
4. Лаппі/Ферм (FIN, Toyota Yaris WRC) +10,1
5. Мік/Нейгл (GB / IRL, Citroen C3 WRC) +10,7
6. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) +11,8
7. Сордо/Дель Барріо (E, Hyundai i20 Coupe WRC) +13,9
8. Брін/Мартін (IRL / GB, Citroen C3 WRC) +17,1
9. Еванс/Баррітт (GB, Ford Fiesta WRC) +24,7
10. Сунінен/Марккула (FIN, Ford Fiesta WRC) +32,7

 

27-04-2018 1988
Сайт Rally.ua 2017 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца