Ралі «Трембіта»: тріумфи і проблеми

Чемпіонат України досить швидко досяг свого «екватора» – вистачило трохи менше двох місяців, щоб один за одним відбулися три етапи з шести запланованих. На відміну від минулого сезону, коли екіпаж Бориса Ганджі зі самого старту сезону влаштував справжній розгром і виграв всі п’ять етапів, зараз три раунди дали трьох різних переможців і високу конкуренцію в групі лідерів абсолютного заліку… Після Антона Корзуна (виграв Ралі «Столиця») і Валерія Горбаня (став переможцем Ралі «Фортеця» в абсолюті, однак в заліку чемпіонату України кращим був Юрій Хоміцький) успіху на ралі «Трембіта» досяг Руслан Топор, національний чемпіон 2017 року. Цікаво, що екіпаж Руслана Топора та Дмитра Безрукова став першим в цьому році, кому нарешті вдалося взяти повний комплект очок за підсумками етапу – тобто 50 за перемогу в гонці плюс 10 бонусів за найкращий час на подвійному пролозі. Однак, незважаючи на більш ніж солідну перевагу (понад півтори хвилини відриву від другого призера ралі), боротьба за перемогу ніяк не нагадувала «гру в одні ворота»…

Якщо в суботу ввечері за сумою двох стартових допів-прологів Топор став найшвидшим (причому йому не завадили навіть 6 секунд штрафу від суддів за відхилення від траси), то в неділю вранці ініціативу перехопив Олександр Козлов (чемпіон України 2016 року) – стрімко виграв чотири спецділянки поспіль і очолив гонку з 21,9 с відриву. Але все завершилося на СД7, коли Subaru Impreza WRX STI лідера не вписалась в віраж, після чого її розвернуло і винесло з траси задом наперед кудись в поле… За інших обставин можна було якомога швидше вирулити назад на дорогу, хоч і з певною втратою часу. Але тільки не в цьому випадку – на узбіччі за високими заростями трави виявився глибокий рів, куди машина і миттєво «пірнула». Пошкоджень не було, але вибратися з цієї «вовчої ями» неможливо. А приз за волю до перемоги заробив екіпаж Юрія Хоміцького і Андрія Рощенко – на пролозі вони втратили хвилину з чвертю (на Subaru обірвало привід), але в неділю відразу атакували і злетіли з п’ятнадцятого на друге місце! Цей марш-кидок дозволив їм зберегти лідерство в чемпіонаті, а другу позицію і в абсолюті, і в класі 4WD Open ділять між собою Антон Корзун і Руслан Топор.

У потужному моноприводному дивізіоні 2WD Open був «досягнутий» найвищий відсоток втрат – тут змогли фінішувати лише три екіпажі з шести (це при тому, що весь канал протягом гонки недорахувався чотирьох учасників). Найпершим «пішов з гри» екіпаж Михайла Горшкова на Honda Civic Type-R FN2 (виліт з траси, пошкодження коробки передач), після чого за два допи до фінішу вибули Станіслав Попов на Peugeot 206 RC (технічні проблеми) і Максим Шиков на Renault Clio. Лідера 2WD Open і переможця двох етапів вперто переслідували неприємності, які позбавили його другого місця – ще перед виїздом на гонку виникли проблеми з електрикою на бойовій машині, потім під час гонки «підвернулося» пошкодження кульової опори (повернення на трасу за допомогою Rally2 і 10 хвилинами «баласту»), а крапку в цих тривалих поневіряннях поставила прикра відмова двигуна… Найшвидшим ж в моноприводі став Сергій Рудьковський на BMW 323i, який вдруге поспіль виграє Ралі «Трембіта» в своєму дивізіоні, причому в цьому році йому належали кращі часи на всіх десяти допах.

Залік класу 2WD, незважаючи на свою нечисленність, порадував стовідсотковою результативністю – всі три лідери чемпіонату в цієї категорії успішно фінішували. Хоча в якийсь момент все висіло на волосині, коли екіпаж Максима Євдокимова (де в останній момент місце штурмана зайняв Володимир Корся) мало не зійшов на фінальному допі – на щастя, вдалося «вправити» вибитий привід і втримати третю позицію, хоч і втратили при цьому півгодини. Як і на Ралі «Столиця» два місяці тому, в цьому класі не було рівних Сергію Івченку – він впевнено виграв дев’ять допів з десяти і на три з половиною хвилини випередив Павла Курбатова. Тепер, після трьох раундів, у всіх заліках спостерігається практично однакова картина – як в абсолюті, так і в дивізіонах сформувалися міні-групи з трьох явних лідерів, які буквально наступають один одному на п’яти. Тепер в чемпіонаті України настає досить тривала перерва, майже на півтора місяці – четвертий етап, Ралі «Галіція», відбудеться в Трускавці 27-28 липня. Якраз є час, щоб перевести подих і подбати про техніку…

Ралі «Трембіта»
1. Топор/Безруков (UA, Mitsubishi Lancer Evo IX) 59.02,50
2. Хоміцький/Рощенко (UA, Subaru Impreza STi) +1.38,1
3. Корзун/Кононов (UA, Mitsubishi Lancer Evo IX) +1.53,1
4. Мазур/Стенчук (UA, Mitsubishi Lancer Evo IX) +2.08,6
5. Потійко/Мішин (UA, Mitsubishi Lancer Evo X) +2.12,3
6. Рудьковський/Ніколаєв (UA, BMW 323i) +4.11,1
7. Копилець/Борщенко (UA, Subaru Impreza WRX STI) +5.10.3
8. Шевченко/Левіщенко (UA, Subaru Impreza WRX STI) +5.36,3
9. Хоперія/Бішко (UA, Honda Civic) +8.29,4
10. Єфімов/Щербаков (UA, Honda Civic Type-R EP3) +8.42,2
11. Івченко С./Івченко А. (UA, ВАЗ-21083) +9.33,4
12. Курбатов/Фурніченко (UA, ВАЗ-2108) +13.09,7
13. Євдокимов/Корся (UA, Honda Civic) +44.38,9

Чемпіонат України, абсолют (після трьох етапів)
1. Хоміцький – 106
2-3. Корзун – 90
2-3. Топор – 90
4. Шаповалов – 50
5. Копилець – 48

Чемпіонат України, 4WD Open (після трьох етапів)
1. Хоміцький – 90
2-3. Корзун – 80
2-3. Топор – 80
4-5. Петренко – 40
4-5. Шаповалов – 40

Чемпіонат України, 2WD Open (після трьох етапів)
1. Шиков – 100
2. Рудьковський – 90
3. Єфімов – 70

Чемпіонат України, 2WD (після трьох етапів)
1. Курбатов – 110
2. Євдокимов – 101
3. Івченко – 100

Чемпіонат України, команди (після трьох етапів)
1. DENSO X-Team – 230
2. Автомобільний Клуб «Черкаси» – 207
3. СТАМК-Одеса – 180

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Олександр Василюк (Sander Studio), Євген Сокур

11-06-2019 32078
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца