Ралі «Трембіта»: старт карпатського циклу

Зараз ралійний чемпіонат України відкриває свого роду великий «карпатський цикл» – три найближчих раунди пройдуть в Івано-Франківській (Ралі «Трембіта»), Львівській (Ралі «Галіція») та Закарпатській (Ралі «Врата України») областях. Вже сьогодні, 8 червня, в Снятині (майже на кордоні Івано-Франківської і Чернівецької областей) ввечері стартує Ралі «Трембіта», третій етап чемпіонату України 2019 року – свого роду відхід від традицій, бо до того гонка тричі поспіль (в 2013 і 2017-2018 роках) неодмінно завершувала сезон в українській першості. Зараз в чемпіонаті поступово настає час великих математичних і тактичних ігор – як відомо, в залік за підсумками сезону йдуть чотири кращі результати (за умови, що відбудуться п’ять чи шість раундів) або тільки три (якщо календар першості раптом через низку різних причин скоротиться до чотирьох гонок). Чим ближчий «екватор» чемпіонату, тим менше простору для маневру залишається у претендентів на титули…

Ралі «Трембіта» зараз обіцяє стати найшвидшим раундом в першій половині нинішнього сезону – в минулому році переможець цієї гонки показав середню швидкість 117,6 км/год (для порівняння, на недавньому Ралі «Столиця» цей показник склав 111,0 км/год), а на деяких спецділянках вдавалося подолати планку в 120-125 км/год. Однак, незважаючи на досить близькі швидкісні параметри, траси прикарпатського ралі радикально відрізняються від «столичних» допів – на учасників чекатимуть повноцінні гравійні доріжки, максимально стійкі до навантажень (чистий гравій, практично без піску і землі), які здатні витримати кілька проїздів поспіль і не перетворитися при цьому в набір глибоких колій. Дуже корисна якість покриття (особливо для екіпажів моноприводної техніки, які зазвичай стартують після повного приводу), так як основна частина гонки – це недільна секція з двох спецділянок, на яких організатори запланували по два проїзди в обидві сторони.

Після спалаху активності на старті сезону (29 екіпажів на Ралі «Столиця» і 42 на Ралі «Фортеця») в чемпіонаті настало затишшя – попередній список учасників «Трембіти» налічує 18 екіпажів. Хтось обмежився виступами в центрі країни, комусь просто не вистачило часу швидко відновити техніку після недавнього жорсткого ралі в Кам’янець-Подільському, яке «винесло» половину учасників… Вищий дивізіон 4WD Open представлений дев’ятьма екіпажами (половина каналу), серед них чотири основних гравці цієї категорії – Юрій Хоміцький, Антон Корзун, Олександр Козлов, Руслан Топор. З тих, хто розпочав сезон двома стартами, не вистачає Юрія Шаповалова, Дениса Лохмана і Олександра Рогочія… Зате повернулися Павло Копилець (після «Фортеці» знову з’явився за кермом Subaru Impreza WRX STI замість звичного Seat Leon) і Дмитро Рель (VW Polo Proto). Плюс на трасах чемпіонату України знову з’являться Степан Мазур і Сергій Потійко. Але все одно головними претендентами на перемогу вважається саме великий квартет Хоміцький-Корзун-Козлов-Топор.

У моноприводі найбільш нечисленним виявився клас 2WD, в якому стартують тільки три екіпажі-лідери – Максима Євдокимова (Honda Civic), Сергія Івченка і Павла Курбатова (обидва на ВАЗ-2108). Виходить свого роду передчасний «гамбурзький рахунок», коли всі три претенденти на титул будуть битися тільки між собою – подивимося, чим завершиться така «дистильована» битва… У більш потужній категорії 2WD Open (весь монопривід з робочим об’ємом двигуна понад 1,6 л) виступлять шість екіпажів, на чолі з лідером цього класу – Максимом Шиковим на Renault Clio, який виграв зі старту сезону два етапи поспіль. Тут ситуація досить-таки «закручена», оскільки у трьох його головних переслідувачів (Сергія Рудьковського, Михайла Горшкова і Геннадія Єфімова) практично нема жодної можливості влаштовувати тактично-математичні ігри – необхідно негайно атакувати і за всяку ціну активно скорочувати солідне відставання (поки що розрив між Шиковим і найближчим суперником 60 очок). Тут може розгорнутися справжня битва моторів та нервів – адже на швидкісній трасі Ралі «Трембіта» зійдуться Renault Clio (150 к.с.), Honda Civic Type-R (200 к.с.), BMW 323i (понад 300 к.с.)…

Чемпіонат України, абсолют (після двох етапів)
1. Хоміцький – 66
2. Корзун – 56
3. Шаповалов – 50
4. Петренко – 40
5. Ганджа – 40
6. Шиков – 33

Чемпіонат України, 4WD Open (після двох етапів)
1-2. Корзун – 50
1-2. Хоміцький – 50
3-4. Петренко – 40
3-4. Шаповалов – 40
5-6. Ганджа – 30
5-6. Топор – 30

Чемпіонат України, 2WD Open (після двох етапів)
1. Шиков – 100
2-3. Єфімов – 40
2-3. Рудьковський – 40
4-5. Горшков – 30
4-5. Сайфудінов – 30

Чемпіонат України, 2WD (після двох етапів)
1. Євдокимов – 71
2. Курбатов – 70
3. Івченко – 50
4. Білоусов – 40
5. Ільясов – 30

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото DENSO X-Team, Sander Studio, Evdokymov Racing Team

08-06-2019 32329
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца