Ралі «Галіція»: жорстка «фільтрація»

Як тільки українські ралі вийшли з коронавірусного карантину, учасники відразу отримали дуже жорсткий темп – адже за неповні три місяці відбулися вже сім змагань національного рівня (чотири етапи Чемпіонату України з міні-ралі «Кубок Лиманів» плюс три раунди «великого» Чемпіонату України з ралі). Найбільш напруженими були останні півтора місяця – спочатку в серпні протягом трьох тижнів поспіль пройшли відразу три національних ралі, потім після лише півтора тижня перепочинку відбулося Ралі «Галіція» (третій етап чемпіонату України). У підсумку, за п’ять тижнів всім охочим учасникам слід було виступити на чотирьох різних змаганнях по маршруту Одеса-Маріуполь-Харків-Львів… Не дивно, що «запас міцності» (як технічної, так і фінансової) у багатьох досяг своєї межі – на трасах Львівської області з’явилися 16 екіпажів (на відміну від попередніх ралі нинішнього сезону, на яких стартували від 24 до 33 учасників у всіх можливих категоріях). За таких умов найсильніше «просів» монопривід – тільки по чотири екіпажі в дивізіонах 2WD Open і 2WD…

В абсолютному заліку Ралі «Галіція» жодних несподіванок не сталося – як завжди, українсько-естонський екіпаж Eurolamp WRT, Валерій Горбань і Сергій Ларенс на Mini JCW WRC, виграли всі спецділянки й здобули вже шосту перемогу в шести стартах (по три на етапах Чемпіонату України та «Кубка лиманів»). У загальному заліку чемпіонату України, де техніка WRC поза грою, досі немає рівних Олександру Салюку – на його рахунку вже три перемоги на трьох етапах та 178 очок зі 180 можливих! Зараз епіцентр боротьби все більше зміщується в район другого-третього місць, де за подіум за підсумками сезону продовжують борютися екіпажі Антона Корзуна (другий на Ралі «Галіція» в національному заліку), Дениса Лохмана («бронза» на трасах під Трускавцем) та Сергія Потійка («дах» на СУ3 і схід)… На п’ятій позиції в абсолютному заліку (і четвертій у заліку чемпіонату України) фінішувала Дар’я Бакай, що стало для неї особистим рекордом на етапах «великого» чемпіонату України (крім цього, на її рахунку є ще два третіх місця на етапах «Кубка Лиманів»).

У підсумку, зі 16 екіпажів на фініші Ралі «Галіція» була класифікована рівно половина – тобто 8 учасників. Дуже сильно «прорідило» нечисленний монопривід, де залишилося тільки три екіпажі з восьми – протягом змагання з різних причин вибули по два екіпажі у класах 2WD Open (Сергія Рудьковського, Юрія Касіма) та 2WD (Вадима Ільясова, Валерія Терещенка). До цього переліку додалася також дискваліфікація лідера заліку 2WD Максима Євдокимова (стороння допомога на дорожній секції)… В моноприводі можна виділити відразу три найцікавіші події. Перша – лідер дивізіону 2WD Open Геннадій Єфімов за сумою трьох етапів стрімко піднявся на п’яту позицію в абсолютному заліку чемпіонату України. Друга – після тривалої перерви на трасах знову з’явився екіпаж Максима Шикова, який стартував на Ралі «Галіція» завдяки фінансовій підтримці своїх уболівальників (попри низку проблем, схід і допомогу SupeRally, Шиков виграв пролог та став другим у заліку 2WD Open). Третє – після всіх пригод та інцидентів переможцем Ралі «Галіція» в дивізіоні 2WD став екіпаж Юлії Гриценко та Каріни Сіроклин, які миттєво злетіли на друге місце в загальному заліку цього класу!

Зараз у чемпіонаті України з ралі настає відносно велика пауза, мінімум на три тижні – до Ралі «Трембіта», яке заплановане на 3-4 жовтня. І всім доведеться почекати відповідей на головне питання сезону – скільки етапів чемпіонату вдасться провести цього року? Чотири, п’ять чи навіть шість? Згідно з регламентом, чемпіонат вважається таким, що відбувся, якщо вдалося провести не менше чотирьох раундів. При цьому підсумкова турнірна таблиця чемпіонату безпосередньо залежить від кількості етапів, бо в залік за підсумками сезону підуть або три кращих результати з чотирьох, або чотири з п’яти-шести. Якщо будуть проведені тільки чотири раунди, то вже зараз можна назвати володарів вищих титулів в трьох категоріях – екіпажі Олександра Салюка (абсолют, 4WD Open) та Геннадія Єфімова (2WD Open). При п’ятиетапному варіанті Салюку необхідно на наступному ралі фінішувати другим та взяти ще пару очок на пролозі – тоді він гарантує собі обидва титули. Приблизно таке ж завдання стоїть на найближчому раунді перед Єфімовим – щоб стати найсильнішим у 2WD Open в чемпіонаті зі п’яти етапів, йому досить набрати мінімум 36 очок (фактично, це ціна другого місця)…

Ралі «Галіція»
1. Горбань/Ларенс (UA/EE, Mini JCW WRC) 1:00.06,4
2. Салюк/Равінський (UA, Mitsubishi Lancer Evo X) +1.59,7
3. Корзун/Кононов (UA, Mitsubishi Lancer Evo VII) +4.30,3
4. Лохман/Зінов’єв (UA, Mitsubishi Lancer Evo IX) +5.51,9
5. Бакай/Сокур (UA, Mitsubishi Lancer Evo X) +13.21,7
6. Єфімов/Щербаков (UA, Honda Civic Type-R EP3) +13.45,7
7. Шиков/Макова (UA, Renault Clio) +24.14,8
8. Гриценко/Сіроклин (UA, Honda Civic EG6) +38.12,7

Чемпіонат України, абсолют (після трьох етапів)
1. Салюк – 178
2. Корзун – 98
3. Лохман – 96
4. Потійко – 74
5. Єфімов – 47
6. Хоміцький – 35
7. Бакай – 32
8. Шаповалов – 31
9. Євдокимов – 26
10. Шевченко – 25

Чемпіонат України, 4WD Open (після трьох етапів)
1. Салюк – 178
2. Корзун – 98
3. Лохман – 96

Чемпіонат України, 2WD Open (після трьох етапів)
1. Єфімов – 166
2. Рудьковський – 87
3. Зінченко – 59

Чемпіонат України, 2WD (після трьох етапів)
1. Євдокимов – 124
2. Гриценко – 81
3. Терещенко – 67

Чемпіонат України, команди (після трьох етапів)
1. Evdokymov Racing Team – 200
2. Odessa_Rally Team – 140
3. DENSO X-Team – 120
4. Eurolamp WRT – 88
5. MOST – 71

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Андрій Заруцький

15-09-2020 47101
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца