Ралі «Галіція»: перед бар’єром

Чемпіонат України нарешті досяг ключової позначки в чотири етапи. По-перше, згідно з регламентом в цьому році, чемпіонат вважається таким, що відбувся, якщо вдалося провести мінімум чотири етапи – таким чином, Ралі «Галіція» (Львівська область) вже гарантувало цей необхідний мінімум. По-друге, за умови проведення п’яти або шести раундів в загальний залік за підсумками всього сезону йдуть чотири кращих результати – тобто перед наступним раундом, Ралі «Врата України» (7-8 вересня, знову у Львівській області), почнуться різноманітні «математичні ігри» з підрахунком різних варіантів завоювання очок. Попередній список учасників Ралі «Галіція» налічував 26 екіпажів, однак в останній момент шість учасників через низку причин відмовилися від виступу в Трускавці – серед них Володимир Петренко та Юрій Шаповалов, У підсумку, на старт подвійного вуличного прологу (два заїзди на міні-спецділянці «Трускавець» довжиною 1,3 км) вийшли тільки 20 екіпажів. Але порадувало, що в усіх дивізіонах стартували всі головні претенденти на титули.

Пролог приніс кілька сюрпризів, причому один з них несподівано виявився справжньою «міною уповільненої дії», але ця історія вимагає окремого оповідання в кінці статті. Поки ж повернемося до основних подій на трасі – майже з самого початку умови диктував діючий чемпіон Борис Ганджа, який виграв три допи з чотирьох і, незважаючи на свій «погіршений» на 20 секунд результат на пролозі (рішенням суддів за контакт з діжкою-ретардером екіпаж отримав час найбільш повільного учасника в заліку 4WD Open), все одно зумів очолити гонку. Але цей ефектний штурм Ганджі завершився на СД5 – виліт з траси… До речі, на цій ж спецділянці «за бортом» опинився також Руслан Топор, чемпіон України 2017 року. Після цього вже ніхто не міг завадити екіпажу Олександра Козлова і Євгена Сокура відсвяткувати перемогу на Ралі «Галіція», а також повернутися до компанії претендентів на вищий титул в абсолюті і дивізіоні 4WD Open – разом з Юрієм Хоміцьким, Антоном Корзуном і Русланом Топором. Тим більше, на наступному етапі почнуться «математичні ігри»!

На жаль, в дивізіоні 2WD Open битви фаворитів не вийшло – у Максима Шикова після ефектного старту на пролозі (пробився в Топ-3 абсолюту) на його Renault Clio вийшов з ладу ШРКШ (шарнір рівних кутових швидкостей)… Довелося пропустити дві секції і фінішувати з допомогою Rally2 – але все ж третім в дивізіоні! Переможцем гонки в цій категорії став екіпаж Сергія Рудьковського на BMW 323i, але тут теж не обійшлося без пригод – через технічні проблеми він втратив на двох фінальних спецділянках майже десять хвилин… Зате події в «малому» дивізіоні 2WD перетворилися на черговий бенефіс Сергія і Анастасії Івченків – на їхньому рахунку дев’ять виграних допів з десяти і перемога з більш ніж трихвилинним відривом! Їх статистика вражає – чотири старти, три перемоги, 27 виграних СД з 40, що відбулися (тобто дві третини)! Зараз в загальному заліку в абсолюті і у всіх дивізіонах спостерігається одна і та ж картина – головні претенденти на титул або йдуть на рівних за очками (як в 2WD), або випереджають не більше ніж на десять очок. Схоже, буде трилер!

А тепер повернемося до цієї «міни», яку «подарував» пролог в Трускавці – як відомо, подібні міні-спецділянки представляють собою свого роду Power Stage, на якому п’ять найкращих екіпажів отримують 30 додаткових призових очок в абсолюті. Тоді екіпаж Максима Шикова і Анастасії Макової на моноприводному Renault Clio став автором сенсації – пробився в Топ-3 абсолютного заліку і розділив друге місце з Олександром Рогочієм і Миколою Романовим (Mitsubishi Lancer Evo IX). І ось тут-то виникло питання – як нараховувати очки за Power Stage в разі поділу позиції? Але в регламентах такий випадок аж ніяк не передбачений. Поки є два варіанти. Перший – за додатковими показниками визначити, хто опиниться вище (наприклад, хто показав кращий час в першому або другому заїзді). Другий – у випадку поділу позицій екіпажі отримують бонус-очки як середнє арифметичне (тобто замість 8 і 6 пунктів за другу і третю позиції Рогочій з Шиковим отримають по 7 очок). Але поки питання залишається відкритим і відразу 14 очок в абсолютному заліку «зависли» – доведеться чекати засідання Комітету Ралі ФАУ, на якому буде прийнято рішення по нарахуванню цих проблемних очок.

Ралі «Галіція»
1. Козлов А./Сокур (UA, Subaru Impreza WRX STI) 1:15.59,3
2. Корзун/Кононов (UA, Mitsubishi Lancer Evo IX) +1.01,2
3. Хоміцький/Рощенко (UA, Subaru Impreza WRX STi) +1.05,3
4. Потійко/Мішин (UA, Mitsubishi Lancer Evo X) +1.25,2
5. Проценко/Сергієнко (UA, Mitsubishi Lancer Evo IX) +1.26,5
6. Шевченко/Левіщенко (UA, Subaru Impreza WRX STI) +10.45,4
7. Копилець/Борщенко (UA, Subaru Impreza WRX STI) +10.47,7
8. Івченко С./Івченко А. (UA, ВАЗ-21083) +12.58,7
9. Курбатов/Фурніченко (UA, ВАЗ-2108) +16.12,0
10. Євдокимов/Гнатенко (UA, Honda Civic) +18.36,0
11. Ільясов/Коршиков (UA, Peugeot 205) +20.04,3
12. Рудьковський/Ніколаєв (UA, BMW 323i) +20.29,8
13. Захаров/Юр’єв (UA, Honda Civic Type-R) +34.18,3
14. Івахно/Пищик (UA, Suzuki Swift) +46.40,9
15. Шиков/Макова (UA, Renault Clio) +48.50,3

Чемпіонат України, абсолют (після чотирьох етапів)
1. Хоміцький – 138
2. Корзун – 130
3. Козлов – 93
4. Топор – 90
5. Копилець – 68
6. Потійко – 52
7. Шаповалов – 50
8. Проценко – 46
9. Шиков – 45/46/47*
10. Петренко – 40
* – буде визначене рішенням Комітету Ралі ФАУ

Чемпіонат України, 4WD Open (після чотирьох етапів)
1-2. Хоміцький – 120
1-2. Корзун – 120
3. Топор – 80
4. Козлов – 75
5. Копилець – 52

Чемпіонат України, 2WD Open (після чотирьох етапів)
1. Рудьковський – 140
2. Шиков – 130
3. Єфімов – 70

Чемпіонат України, 2WD (після чотирьох етапів)
1. Івченко – 150
2. Курбатов – 150
3. Євдокимов – 131

Чемпіонат України, команды (після чотирьох етапів)
1. DENSO X-Team – 320
2. Автомобільний Клуб «Черкаси» – 261
3. СТАМК-Одеса – 180

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Євген Хитрук, Андрій Заруцький

01-08-2019 30211
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца