Ралі «Чумацький шлях»: грязьовий трилер

Херсонський етап чемпіонату України з ралі восени часом перетворюється на велику лотерею – причому як для учасників, так і для організаторів змагання. Як тільки настає час дощів, траса миттєво перетворюється на справжній грязьовий полігон – екіпажам необхідно якось подолати таке бездоріжжя з багнюкою, організатори сушать голову над тим, як зберегти основну частину маршруту… Щось подібне сталося і цього року, коли потужні дощі (точніше, навіть злива) в п’ятницю та суботу різко «зламали» весь розклад Ралі «Чумацький шлях» – зміна графіка ознайомлення зі спецділянками, скасування подвійного прологу на СД «Таврійський». Якраз проблеми з «Таврійським» могли стати причиною передчасного завершення боротьби за вищий титул в абсолюті – якщо немає прологу, то немає й цих додаткових призових очок, що миттєво позбавило б екіпажі Антона Корзуна та Олександра Козлова останніх шансів на перемогу в чемпіонаті. Однак в цій ситуації було прийнято слушне рішення, що статус бонусної супер-спецділянки буде наданий СД3 «Тягинка» (11,15 км)…

Початок херсонського ралі перетворилося на чудовий трилер – Юрій Хоміцький показав найкращий час на «Тягинці» і взяв 10 бонусних очок, завдяки чому його завдання-мінімум трохи змінилося (для перемоги в чемпіонаті йому вистачило б й третього місця в ралі). А ось Антон Корзун та Олександр Козлов (у них друге і третє місця) пройшли буквально по самому краєчку – якби вони обидва фінішували на позицію нижче, то їхні шанси на вищий титул в абсолюті відразу стали б нульовими. Але трилер після цього тільки стрімко набрав обертів – проблеми почали «гальмувати» Хоміцького з Козловим. І якщо Козлов спромігся після серії негараздів (злами амортизаторів, проблеми з двигуном) виграти чотири спецділянки та прорвався на друге місце, то для Хоміцького битва за титул була програна – двигун його Subaru Impreza WRX STI добряче «наковтався» води… У підсумку, перемогу святкував Корзун, чий успіх забезпечив унікальний фінал сезону – він же став чемпіоном України в абсолюті та 4WD Open завдяки додатковим показникам (кращий результат на фінальному етапі), бо на фініші набрав однакову кількість очок з Хоміцьким (по 188 в абсолюті та по 170 в 4WD Open)!

У моноприводі теж вистачало пригод і сюрпризів, причому в обох категоріях. У 2WD Open головним героєм херсонського ралі став екіпаж Геннадія Єфімова (Honda Civic Type-R), який записав на свій рахунок безліч успіхів як у своєму дивізіоні (перемога в змаганнях, титул віце-чемпіона України), так і в абсолюті (завершив Ралі «Чумацький шлях» третім, завдяки чому став шостим в чемпіонаті за підсумками сезону). Цікаво, що за останні десять років це був лише третій випадок на етапах чемпіонату України, коли екіпаж на монопривідній техніці фінішував на подіумі в абсолюті – перед тим подібне вдавалося тільки Олексію Панову (Honda Civic Type-R) на Prime Yalta Rally в 2012 році та Андрію Зизаку (Ford Fiesta ST) на Ралі «Галіція» у 2016 році. У «молодшому» дивізіоні 2WD теж відбувався свій дуже особливий трилер… По-перше, Олександр Кузнецов перехопив ініціативу, успішно атакував протягом дня, блокував всі спроби Павла Курбатова вийти на першу позицію і відсвяткував перемогу. По-друге, екіпаж Сергія Івченка весь день воював з численними технічними проблемами, але все ж спромігся дістатися до фінішу п’ятим – цей результат дозволив сімейному дуету Сергія та Анастасії Івченків завоювати вищий титул вже у свій перший повний сезон в чемпіонаті України!

Ралі «Чумацький шлях»
1. Корзун/Кононов (UA, Mitsubishi Lancer Evo IX) 1:30.04,4
2. Козлов/Сокур (UA, Subaru Impreza WRX STI) +47,0
3. Єфімов/Щербаков (UA, Honda Civic Type R) +6.48,4
4. Рудьковський/Ніколаєв (UA, BMW 323i) +8.41,8
5. Кузнецов/Кобенок (UA, ВАЗ-2108) +9.23,1
6. Курбатов/Фурніченко (UA, ВАЗ-2108) +10.46,0
7. Євдокимов/Моржов (UA, Honda Civic) +12.44,0
8. Івахно/Бішко (UA, Suzuki Swift) +18.22,0
9. Горбунов/Карпенко (UA, ВАЗ-2108) +28.18,8
10. Копилець/Борщенко (UA, Subaru Impreza WRX STI) +30.15,9
11. Івченко С./Івченко А. (UA, ВАЗ-21083) +37.59,6

Чемпіонат України, абсолют
1. Корзун – 188 (194)
2. Хоміцький – 188 (208)
3. Козлов – 179 (187)
4. Топор – 90
5. Шаповалов – 77
6. Єфімов – 75
7. Копилець – 75 (100)
8. Ганджа – 74
9. Рудьковський – 72 (81)
10. Потійко – 52

Чемпіонат України, 4WD Open
1. Корзун – 170
2. Хоміцький – 170
3. Козлов – 155
4. Копилець – 87 (103)
5. Топор – 80

Чемпіонат України, 2WD Open
1. Рудьковський – 190 (230)
2. Єфімов – 160
3. Шиков – 130

Чемпіонат України, 2WD
1. Івченко – 171
2. Курбатов – 160 (230)
3. Євдокимов – 140 (186)

Чемпіонат України, команди
1. DENSO X-Team – 481
2. Автомобільний Клуб «Черкаси» – 367
3. СТАМК-Одеса – 220

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото R&G Project UA, Facebook (Sergey Ivchenko)

10-10-2019 28048
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца