Rajd Polski, СД9: приховані зміни

Напевно, майже у всіх уболівальників і спостерігачів на Rajd Polski сьогодні вдень було тільки одне питання – невже друга половина гоночного дня теж пройде так само спокійно, як ранкова секція? На перший погляд, денна суботня секція мало що змінила в загальному заліку польського раунду ERC – екіпаж Олексія Лукьянюка на сервісі усунув проблеми з підвіскою і відразу кинувся в атаку, вигравши вже чотири допи поспіль. Більш того, їх основні опоненти, фін Ярі Хуттунен і чех Філіп Мареш на всіх трьох повноцінних спецділянках денної секції регулярно фінішували на другій і третій позиціях відповідно. Здавалося, все йшло просто і буденно – діючі чемпіони Європи просто вбивають всю інтригу в гонці вщерть і вже довели свій відрив до чотирьох десятків секунд, а Хуттунен з Марешем міцно окопалися на другий-третій ступенях подіуму. Але, як з’ясувалося, левова частка подій відбулася не стільки в Топ-10, скільки в молодших дивізіонах…

Хоча в групі лідерів теж не обійшлося без втрат – якщо нинішній лідер ERC, поляк Лукаш Хабай якось зміг парирувати удар чемпіона, спромігся завершити день на п’ятій позиції і здобув три бонусних очка, то у британця Кріса Інгрема все було набагато гірше… Спочатку він зловив прокол, потім стрімко вийшов з ладу гідропідсилювач керма – довелося лагодити його в польових умовах, що потягнуло за собою запізнення на 8 хвилин і 80 секунд штрафу. У підсумку, британець стрімко провалився в середину другого десятка і відстав від лідера Лук’янюка майже на п’ять хвилин. У заліку ERC3 Junior втрати були мінімальними, вибув лише один екіпаж – але це був норвежець Стеве Рьокланд, який боровся за місце в Топ-3, але перекинувся на своєму Peugeot 208 R2. Сильніше за всіх дісталося представникам дивізіону ERC2, які під самий кінець дня втратили половину складу – зійшли Даріуш Полонські (обрив кардана на Abarth 124 Rally RGT), Дмитро Феофанов (втратив колесо на Mitsubishi Lancer Evo X), Мешарі Аль-Тефірі («померла» коробка передач Mitsubishi Lancer Evo X). Тепер залишається збирати сили на завтрашній фінал – шість спецділянок і 86,44 км бойової дистанції.

Становище після СД9
1. Лукьянюк/Арнаутов (RUS, Citroen C3 R5) 57.53,8
2. Хуттунен/Ліннакето (FIN, Hyundai i20 R5) +40,0
3. Мареш/Глоушек (CZ, Skoda Fabia R5) +52,8
4. Марчик/Господарчик (PL, Skoda Fabia R5) +1.18,0
5. Хабай/Димурскі (PL, Skoda Fabia R5) +1.20,0
6. Араі/Майнор-Петраско (J/A, Citroen C3 R5) +1.38,0
7. Домжала/Баран Я. (PL, Skoda Fabia R5) +1.40,7
8. Адіельссон/Юханссон (S, Citroen C3 R5) +1.51,3
9. Грібель/Вінкльхофер (D, Skoda Fabia R5) +2.06,3
10. Херціг/Ференц (H, Volkswagen Polo GTI R5) +2.17,7

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Zdeněk Žilinský, FIA ERC

29-06-2019 11100
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца