Rajd Polski, СД5: атака чемпіона

За одним параметром маршрут PZM Rajd Polski – Rally Poland трохи нагадує мексиканський раунд WRC – організатори обох гонок намагаються включити в свою програму якомога більше глядацьких міні-допів. Принаймні, на нинішньому Rajd Polski «стадіонна» спецділянка Mikołajki Arena задіяна тричі – спочатку в якості прологу в п’ятницю ввечері, потім в суботу вона двічі замикає велику секцію (як вдень, так і ввечері). В цілому, суботній маршрут виглядає наступним чином – три повноцінних допи (довжиною від 11,26 км до 28,62 км), потім двогодинний переїзд в Міколайкі, парна гонка на Mikołajki Arena. Тільки після цього нарешті приходить час візиту на сервіс, де можна трохи перевести подих і привести до ладу свою техніку після 56,24 км спецділянок та 174,90 км дорожніх секцій. Плюс до всього цього треба весь час тримати в голові той факт, що польський етап є одним з найшвидкісніших в ERC, навіть незважаючи на досить м’яке гравійно-піщане покриття – на всіх основних спецділянках суботи середня швидкість становила мінімум 120 км/год…

Всупереч всім очікуванням, ранкова секція в суботу пройшла відносно спокійно – тобто учасники хоч і досить наполегливо боролися за ті чи інші місця в гонці, але в Топ-10 ніяких екстремальних подій не відбувалося. З 48 учасників міжнародного заліку гонка до денного сервісу недорахувалася двох польських екіпажів – Лукаш Биськінєвіч пошкодив амортизатор свого Hyundai i20 R5, Шимон Рута (Volkswagen Polo GTI R5) потрапив в аварію… Якоїсь боротьби за перемогу поки не виходить – екіпаж Олексія Лукьянюка та Олексія Арнаутова у форсованому режимі виграв три спецділянки поспіль (їм не завадили навіть проблеми з амортизатором на Olecko, найдовшому допі дня) і більш ніж на двадцять секунд відірвався від фіна Ярі Хуттунена. І поки не надто помітно, що хтось готовий в другій половині дня різко змінити ситуацію в гонці… Найбільше здивував успішний штурм чеха Філіпа Мареша, який на «нерідному» гравії зумів пробитися на третю позицію, причому зовсім трохи відстає від Хуттунена. Два інших лідери чемпіонату Європи, поляк Лукаш Хабай і британець Кріс Інгрем, не особливо тішать своїх уболівальників – в них поки що тільки п’ята та сьома позиції в гонці…

Становище після СД5
1. Лукьянюк/Арнаутов (RUS, Citroen C3 R5) 30.02,1
2. Хуттунен/Ліннакето (FIN, Hyundai i20 R5) +21,6
3. Мареш/Глоушек (CZ, Skoda Fabia R5) +27,6
4. Марчик/Господарчик (PL, Skoda Fabia R5) +47,2
5. Хабай/Димурскі (PL, Skoda Fabia R5) +49,6
6. Араі/Майнор-Петраско (J/A, Citroen C3 R5) +55,1
7. інгрем/Уітток (GB, Skoda Fabia R5) +56,2
8. Домжала/Баран Я. (PL, Skoda Fabia R5) +1.01,6
9. Адіельссон/Юханссон (S, Citroen C3 R5) +1.05,5
10. Касперчик/Сити (PL, Ford Fiesta R5) +1.16,0

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Josef Petrů, FIA ERC

29-06-2019 10935
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца