Rajd Polski, кваліфікація: чимало сюрпризів

У травні здавалося, що латвійське Rally Liepāja може стати одним з найзаплутаніших раундів чемпіонату Європи – все ж тоді був чималий «вінегрет», в якому змішалися учасники ERC плюс національної першості Латвії. Однак знамените PZM Rajd Polski – Rally Poland, здається, за цим показником може перевершити свого латвійського колегу – адже на трасах під Міколайками зійдуться представники відразу трьох чемпіонатів (тобто Європи, Польщі, Латвії)! Далеко не факт, що в Польщі на перший план неодмінно вистрибне «джокер» на кшталт 17-річного Олівера Сольберга, який недавно дуже ефектно виграв Rally Liepāja в абсолюті, але все ж «європейцям» варто якомога уважніше стежити за польськими та литовськими гравцями… Якщо хтось з цієї національної компанії раптом ефективно «відстріляється» по міжнародних фаворитах, то чергових втрат очок аж ніяк не уникнути. А вже таких «підозрілих» гравців з національних чемпіонатів дійсно чимало – поляки Міколай Марчик, Томаш Касперчик, Марцін Слободзян, є ще литовці Вайдотас Жала та Вітаутас Швядас.

Варто ще раз уважно дослидити список учасників ERC, який відкриває тріо лідерів європейської першості – Лукаш Хабай, Кріс Інгрем та Олексій Лукьянюк. Хто б міг спробувати нав’язати цій трійці жорстку боротьбу, крім згаданих вище представників Польщі та Литви? Майже відразу кидається в очі ім’я фіна Ярі Хуттунен на Hyundai i20 R5 – рік тому він фінішував в Польщі другим, причому тожі програв в битві за перемогу тільки через 10 секунд штрафу… Хто ще? Маріян Грібель? Норберт Херціг? Поки що ні німець, ні угорець ніяк не схожі на серйозних суперників для лідерів чемпіонату. Є ще японець Хірокі Араі на Citroen C3 R5, але він – абсолютна загадка для всіх фаворитів без винятку! У моноприводі ERC3 майже всю погоду знову робитимуть представники ERC3 Junior, компанію їм складуть ще три «сторонні» екіпажі – француз Флоріан Бернарді, американець Шон Джонстон і поляк Томаш Зброя. У ERC2 – чергова битва між «серійними» машинами класу N4 і задньопривідними Abarth 124 Rally RGT… До речі, на польському ралі можна також побачити учасника з України – штурман Володимир Корся знову виступить з естонцем Георгом Ліннамяе на Peugeot 208 R2.

Перші сюрпризи прилетіли вже під час вільних тренувань – спочатку з гонки вибув Вайдотас Жала на Skoda Fabia R5. Все сталося неймовірно прикрим чином – литовець в першому ж заїзді показав п’ятий час, але при цьому зловив камінь під днище своєї машини. Наслідки були просто катастрофічні – пошкоджений як захист двигуна, так і сам двигун. Гонка для Жали на цьому вже закінчилася… Пізніше перекинувся один з лідерів ERC3 Junior – португалець Педру Антунеш, який після латвійського етапу вирішив повернутися за кермо звичного Peugeot 208 R2 (на Rally Liepāja він випробував новий Ford Fiesta R2T19). За підсумками вільних заїздів відзначилися Ярі Хуттунен і Олексій Лукь’янюк, які обмінялися кращими часами – спочатку у фіна було 1.52,145, потім чемпіон Європи підняв планку до 1.50,540. Найбільший сюрприз принесла кваліфікація… По-перше, найкращий час належав чеху Філіпу Марешу, для якого це був лише четвертий гравійний старт на техніці R5. За його спиною відбувалося щось незрозуміле – наприклад, Олексій Лукьянюк спочатку опинився на 12-й позиції (дві з половиною секунди відставання від чеха), але після закінчення кваліфікації пітерський екіпаж раптом пересунули на друге місце (його час спочатку був 1.51,789, а потім змінився на 1.49,493)…

Rajd Polski, кваліфікація (Топ-15)
1. Мареш/Глоушек (CZ, Skoda Fabia R5) 1.49,217
2. Лукьянюк/Арнаутов (RUS, Citroen C3 R5) +0,276
3. Марчик/Господарчик (PL, Skoda Fabia R5) +0,519
4. Хуттунен/Ліннакето (FIN, Hyundai i20 R5) +0,635
5. Адіельссон/Юханссон (S, Citroen C3 R5) +0,638
6. Херціг/Ференц (H, VW Polo GTI R5) +0,981
7. Інгрем/Уітток (GB, Skoda Fabia R5) +1,062
8. Слободзян/Коздронь (PL, Ford Fiesta R5) +1,337
9. Домжала/Баран Я. (PL, Skoda Fabia R5) +1,544
10. Араі/Майнор-Петраско (J/A, Citroen C3 R5) +1.567
11. Грібель/Вінкльхофер (D, Skoda Fabia R5) +1,634
12. Хабай/Димурскі (PL, Skoda Fabia R5) +2,379
13. Швядас/Сакалаускас (LT, Skoda Fabia R5) +4,274
14. Врублевскs/Шея (PL, Hyundai i20 R5) +4,376
15. Фон Турн/Tттель (D, VW Polo GTI R5) +5,234

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото news.cision.com, FIA ERC

28-06-2019 12988
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца