RallyRACC Catalunya, СУ2: екс-чемпіон

Яким би швидким і талановитим не був пілот, завоювати звання чемпіона він може лише тоді, коли має відповідний автомобіль. І на другому допі RACC Rally Catalunya команда Citroen Racing показала, що не дотягує до чемпіонського рівня свого лідера – через проблеми з гідропідсилювачем Ож’є втратив майже 45 секунд по відношенню до вигравшого спецділянку Тьєррі Ньовілля і провалився до темних глибин абсолюту. На дорожній секції Себ ремонтував свій автомобіль, а тим часом П’єр Будар в зоні сервісу коментував те, що відбувається: «Ми впевнені, що проблема в гідравліці, але поки не знаємо, чим вона викликана. Себастьян намагається вирішити проблему, але наступна спецділянка буде для нього дуже складною, в тому числі – і в фізичному плані. Шкода, але йому доведеться втратити там багато часу».

Якщо на 19-кілометровому допі Hota-Bot чемпіон втратив 45 секунд, то що ж буде на легендарній спецділянці Terranova, довжина якої становить майже сорок кілометрів? Цього разу, правда, доп носить ім’я La Fatarella-Vilalba, але незалежно від назви саме там напевно стане зрозуміло, в якому статусі Ож’є вийде на старт в Австралії – чемпіона або екс-чемпіона. Всі розрахунки шансів в боротьбі за титул тепер стали максимально простими – без сходу Тянака сподіватися Ньовіллю і Ож’є практично нема на що.

Дані Сордо на спецділянці знову був другим і хоча і пропустив вперед Ньовілля, відстає від лідера своєї команди лише на 0,4 секунди. Ну а за парою Hyundai в абсолютному заліку розміщується пара Toyota – Мік та Тянак.

Себастьян Льоб, який обіцяв, що на цьому допі він буде виглядати краще, ніж на першому, знову опинився в хвості першої десятки, але на дуже довгому La Fatarella-Vilalba, можливо, справи у нього дійсно підуть краще, тим більше, що там на пілотів чекає досить тривалий асфальтовий відрізок, де французу можна буде атакувати куди агресивніше, ніж його конкурентам, які вибрали більш м’які покришки.

Турнірне становище після СД2
1. Ньовілль/Жільсуль (B, Hyundai i20 Coupe WRC) 14.36,3
2. Сордо/Дель Барріо (E, Hyundai i20 Coupe WRC) +0,4
3. Мік/Маршалл (GB, Toyota Yaris WRC) +1,9
4. Тянак/Ярвеойа (EE, Toyota Yaris WRC) +2,7
5. Лаппі/Ферм (FIN, Citroen C3 WRC) +6,0
6. Сунінен/Салмінен (FIN, Ford Fiesta WRC) +8,2
7. Еванс/Мартін (GB, Ford Fiesta WRC) +9,5
8. Латвала/Анттіла (FIN, Toyota Yaris WRC) +10,8
9. Льоб/Елена (F/MC, Hyundai i20 Coupe WRC) +14,4
10. Остберг/Еріксен (N, Citroen C3 R5) +30,4

25-10-2019 7909
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца