Qatar Cross Country Rally, день 3-4: велика рутина

Після сюрпризів другого дня, коли відразу два екіпажі Overdrive Racing (саудівця Язіда Аль-Раджі та поляка Якуба Пшигоньского) нахапали безліч проблем, витратили на їх усунення від години до майже двох, третя спецділянка вийшла досить спокійною. Попри солідну дистанцію в 340 км, в групі лідерів був тільки один стрімкий провал – герой попереднього дня, американець Остін Джонс (який напередодні спромігся на своєму Can-Am Maverick X3 піднятися на другу позицію в абсолюті), не зміг фінішувати, отримав умовний час проходження дистанції та 20 годин штрафу і миттєво опинився далеко за межами Топ-10 загального заліку… У підсумку, все три екіпажі-фаворити на Toyota Hilux спокійно посіли весь «віртуальний» подіум – Нассер Аль-Аттія виграв третю спецділянку поспіль, Язід Аль-Раджі повернувся на другу позицію в ралі-рейді, а Якуб Пшигоньскі відзначився другим часом на етапі й миттєво злетів з сьомого на третє місце в абсолюті.

У середу, на четвертий день Qatar Cross Country Rally, відбулося набагато більше подій – правда, вони були переважно пов’язані з погодними умовами та зусиллями організаторів хоча б частково реалізувати програму змагань. Сьогодні були заплановані дві спецділянки, довжиною 219,79 км і 124,84 км, однак з ранку піднялася сильна піщана буря – у підсумку, перший доп з двох запланованих стартував із запізненням на кілька годин і був скорочений до 119,39 км, а другий довелося взагалі скасувати. Вийшов свого роду «спринт», в якому найшвидшим став Язід Аль-Раджі – він на кілька хвилин випередив Якуба Пшигоньского (для поляка це був уже другий поспіль фініш на другій позиції за підсумками спецділянки) та Нассера Аль-Аттію… Але в загальному заліку катарського етапу Кубка світу практично нічого не змінилося – перед фінальним днем трійка лідерів залишилася «розтягнутою» на цілих дві години. Тепер для Аль-Аттії зараз найголовніше – не спіймати якусь серйозну неприємність та не втратити перемогу на фінальній спецділянці, як це вже було на етапах Кубка світу в ОАЕ (серйозна аварія у 2017 році) та Катарі (у 2018 програв через відмову двигуна).

Qatar Cross Country Rally, СД3 (Al Kharsaah, 340,28 км)
1. Аль-Аттія/Бомель (Q/F, Toyota Hilux) 3:28.30
2. Пшигоньскі/Готтшальк (PL/D, Toyota Hilux Overdrive) +3.11
3. Аль-Раджі/Орр (SA/GB, Toyota Hilux Overdrive) +7.51
4. Аль-Куварі/Луччезе (Q/I, Can-Am Maverick X3) +47.13
5. Аль-Хаджрі/Лішлештер (Q/F, Can-Am Maverick X3) +49.59
6. Воробьев/Шубін (RUS, Overdrive OT3) +58.35

Qatar Cross Country Rally, СД4 (Al Shahaniyah, 119,39 км)
1. Аль-Раджі/Орр (SA/GB, Toyota Hilux Overdrive) 1:03.08
2. Пшигоньскі/Готтшальк (PL/D, Toyota Hilux Overdrive) +2.34
3. Аль-Аттія/Бомель (Q/F, Toyota Hilux) +5.12
4. Джонс/Гугелмін (USA/BR, Can-Am Maverick X3) +11.17
5. Салай/Бункочі (H, Opel Grandland X) +11.38
6. Аль-Хаджрі/Лішлештер (Q/F, Can-Am Maverick X3) +13.18

Qatar Cross Country Rally, після чотирьох днів
1. Аль-Аттія/Бомель (Q/F, Toyota Hilux) 9:36.06
2. Аль-Раджі/Орр (SA/GB, Toyota Hilux Overdrive) +1:16.06
3. Пшигоньскі/Готтшальк (PL/D, Toyota Hilux Overdrive) +2:00.59
4. Аль-Моханнаді/Делоне (Q/F, Polaris RZR 1000) +2:46.44
5. Аль-Куварі/Луччезе (Q/I, Can-Am Maverick X3) +2:57.51
6. Аль-Сайф/Обайд (SA/UAE, Can-Am Maverick X3) +3:11.10

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Overdrive, Toyota

26-02-2020 26588
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца