Приціл на WRC-3

Відразу ж після публікації спортивного регламенту чемпіонату світу 2020 року стало ясно, що в «битві» двох дивізіонів для техніки R5 (WRC-2 для заводських та фірмових команд й WRC-3 для всіх інших учасників) за рівнем популярності серед учасників буде вигравати саме WRC-3 – як мінімум тому, що внесок на участь в цьому заліку набагато нижчий (3 тисячі євро проти мінімальних 10 тисяч євро в WRC-2). Крім того, для всіх європейських екіпажів найпривабливішим повинен стати той факт, що в WRC-3 відсутній пункт правил, згідно з яким учасник зобов’язаний виступити як мінімум на одному етапі за межами Європи… Цей факт був тим чи іншим чином підтверджений неофіційними повідомленнями про склад учасників січневого Rallye de Monte-Carlo, де в заліку WRC-3 начебто заявлені майже два десятки екіпажів – проти лише двох у заводському WRC-2 (поки очікується, що в цій категорії стартують два норвежці, Мадс Остберг від Citroen та Оле Хрістіан Вейбю від Hyundai). А тим часом деякі європейські екіпажі вже оголосили свої плани на наступний сезон…

Одним з перших нагадав про себе Умберто Скандола, чемпіон Італії 2013 року, який свого часу багато років поспіль виступав за підтримки Skoda Italia. Зараз, після відходу фірмової команди Skoda з Італії, він опинився в складі Hyundai Rally Team Italia – і вже навіть встиг влітку стартувати на домашньому етапі ERC в складі Hyundai Motorsport N. Тепер програма Умберто повинна бути суттєво розширена – Hyundai Rally Team Italia запланувала у 2020 році п’ять або шість стартів Скандоли в заліку WRC-3 (імовірно, сезон відкриє виступ в Монте-Карло). Через кілька днів після цього повідомлення з’явилася чергова новина – віце-чемпіон J-WRC 2017 року, 21-річний француз Ніколя Кьямен, отримав місце в складі відомої бельгійської команди DG Sport Competition та програму з шести стартів у WRC-3 (перший в Монте-Карло). Після двох років пілотування різноманітних автомобілів (Hyundai i20 R5, Skoda Fabia R5, VW Polo GTI R5, Abarth 124 Rally RGT, Fiat MR 500X R4) Кьямен отримає у своє розпорядження Citroen C3 R5, причому за прямої підтримки Citroen Racing.

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото FIA ERC, Vítek Paldus

24-12-2019 19189
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца