Презентацію маршруту Wales Rally GB відкладено

У вівторок мав бути офіційно представлений маршрут британського етапу Чемпіонату світу з ралі, проте цього не сталося, оскільки FIA не видала дозволу на запропонований організаторами варіант. Причина – в одному єдиному допі: організатори гонки хочуть провести Power Stage на знаменитій асфальтовій спецділянці Great Orme, а організатори Чемпіонату категорично проти такого рішення, оскільки цей доп, на їхню думку, не дотягує до рівня Power Stage.

Будь-яка гонка Чемпіонату світу з ралі, як і сама першість – це бізнес, мета якого – принесення прибутку. Організатори гонки в Уельсі вирішили провести заключну спецділянку на красивій асфальтовій дорозі уздовж берега з заїздом до центру курортного міста Лландідно. Лландідно – це Лазурне узбережжя по-британськи: тут величезна кількість готелів, пальми (так-так, на півночі Уельсу!), дуже красива набережна, багато ресторанів і магазинів. Одним словом, це місто орієнтовано на туристів. І туристів тут навіть восени – хоч греблю гати.

 

Звісно, британці максимально використовували Лландідно під час Wales Rally GB – урочисті церемонії відкриття або закриття гонки, а також прокладена на виїзді з міста та сама спецділянка Great Orme приваблюють величезну кількість глядачів. За умови, що спецділянка буде частково проходити вулицями Лландідно, організатори планували залучити на Power Stage від 30 до 40 тисяч осіб. А все це – гроші, що залишилися в місті.

А ось організатори Чемпіонату бачать своєю метою залучення телеаудиторії, і тому в якості Power Stage мальовничий, але відверто нудний Great Orme їм абсолютно не цікавий. Куди яскравіше в цьому плані виглядає прокладений уздовж водосховища доп Brenig.

Так, сюди набагато важче дістатися, але «картинка» на Brenig – просто відмінна! На боці організаторів Чемпіонату і регламент, в пункті 13.3.1 якого написано, що Power Stage має «представляти собою ралі», тобто не випадати із загальної картини гонки. І якщо Brenig з його лісами є типово валлійською спецділянкою, то асфальтовий Great Orme виглядає, як клаптик Rally Monte-Carlo, невідомо ким пришитий до британського етапу.

Ів Маттон, який в FIA відповідає за ралі, каже, що на даний момент маршрут знаходиться в стадії обговорення і рано робити якісь висновки. А ось керуючий директор Wales Rally GB Бен Тейлор сказав: «Ми відправили наш маршрут в FIA і командам, щоб отримати їх коментарі та схвалення, як це зазвичай буває. Цього року маршрут містить деякі радикальні зміни, які, на нашу думку, створять фантастичну атмосферу, але для їх реалізації нам потрібна певна підтримка з боку FIA. Ми зараз працюємо з місцевим керівництвом і з промоутером WRC, щоб переконатися, що кожен отримає від нашого ралі то, чого він хоче».

З огляду на те, що місцева влада активно допомагає у проведенні гонки і так само вкладає в неї великі кошти з метою залучення туристів і популяризації свого регіону, легко зрозуміти, що її представники теж цілком мають право на свою думку.

Погляди пілотів у цьому питанні розділилися, оскільки хтось хоче проїхати Power Stage класичними швидкими лісовими дорогами, а хтось вважає, що для рекламного ефекту залучення десятків тисяч глядачів в Лландідно буде дуже доречним.

В інтерв’ю виданню Autosport один з керівників команд сказав: «Я не розумію, в чому проблема. У нас є шанс зробити щось виняткове, те, що дійсно наблизить ралі до людей, а спортсмени плачуть з цього приводу. Пілоти – професіонали, і вони мають виконувати свою роботу: їхати там, де каже штурман, і не заважати організаторам проводити гонки. Якщо цього (проведення Power Stage в Лландідно) не відбудеться, то це буде дурним рішенням FIA і величезною втраченою можливістю для промоутера. Іноді я не розумію цей вид спорту – чому ми маємо ховатися від людей за деревами?»

19-04-2018 5756
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца