Power Stage: «лазівка» закрита

Після того, як Себастьян Ож’є в Швеції, а також Отт Тянак і Тьєррі Ньовілль в Мексиці влаштували шоу з солідним «запізненням» на старт Power Stage (заради більш вигідної позиції на трасі), яке принесло їм кілька бонусних очок, у всіх виникло лише одне питання – як довго проіснує ця чергова «лазівка» в правилах?! Слід визнати, в FIA відреагували дуже швидко – практично відразу надійшла пропозиція, що любителі подібних «хитрощів» і шукачі «дірок» в регламентах в подальшому просто позбавлятимуться права претендувати на бонусні бали (незалежно від того, який час покажуть на Power Stage)… Щоб не відкладати це питання на пару місяців і чекати планового засідання FIA World Motor Sport Council в травні (тобто ще мінімум на одну гонку залишити таку «лазівку»), чергові зміни в правила вирішено було впровадити за прискореною процедурою.

Таким чином, вже зараз в регламенті з’явилася поправка, згідно з якою екіпаж, який не стартував на Power Stage в час, призначений організаторами, не зможе отримати додаткові очки. Крім того, такий екіпаж не може відібрати бонусні бали у інших учасників – тобто навіть якщо такий «хитрун» раптом покаже кращий час або фінішує в Топ-5, він просто передуватиме поза заліком Power Stage і очки за його позицію на цій спецділянці переходять до наступного за ним екіпажу. Поправка до регламенту вступила в силу негайно і буде діяти вже в ці вихідні на Tour de Corse. Треба визнати, таке доповнення до правил може вдарити по тих учасникам, які справді зіткнулися з якимись проблемами на дорожній секції і не зі своєї вини запізнилися на старт Power Stage – вони в цьому випадку вже ніяк не зможуть претендувати на будь-які додаткові очки… На жаль, таким є зворотній бік будь-якої «медалі» – чим суворішими стають правила, тим більше людей вони можуть зачепити.

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото FIA, YouTube

04-04-2018 7121
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца