Польща: мега-трилер на Power Stage

Часом поєднання національного і міжнародного статусів в одній гонці стає чималим мінусом – події у вищій категорії швидко відправляють в глибоку тінь всю решту… Щось схоже сталося і на Rajd Polski, де майже вся увага глядачів була зосереджена переважно на заліку ERC (несподівана аварія Олексія Лук’янюка, сутичка Миколи Грязіна і Ярі Хуттунена за перемогу в абсолюті), а все, що відбувалося в польському заліку, доходило до міжнародної з деяким запізненням. Хоча в чемпіонаті Польщі теж вистачало своїх боїв – перед фінальним раундом з коефіцієнтом 2 на титул претендували відразу три екіпажі (Якуба Бжезіньского, Гжегоша Гжиба, Міколая Марчика). Особливо нагнітали обстановку пригоди лідера Бжезіньского – спочатку він несподівано пропустив передостанній етап в Литві, де цілком міг достроково завоювати титул. Потім у нього пішли інші сюрпризи зі знаком «мінус» – раптова заміна техніки (замість звичної Skoda Fabia R5 довелося пересідати на Ford Fiesta R5), розставання зі спонсором (бюджет на старт в Rajd Polski вдалося зібрати в останній момент).

Але навіть за таких умов у Якуба були непогані шанси на успіх за підсумками сезону – все ж він лідирував з відривом в 28 очок… Однак вже в суботу вдень Бжезіньскі пошкодив підвіску і зійшов, після чого міг тільки розраховувати на повернення в гонку за допомогою Rally2 і максимум на 5 призових очок на Power Stage. І гонка негайно перетворилася на бій між Гжегошем Гжибом і Міколаєм Марчиком – це був справжнісінький трилер! Все вирішилося на Power Stage: Марчик виграє гонку, отримує 4 бонусних очка і набирає 150 очок, Гжиб чіпляється за третє місце в польському заліку, а три бонусних бали дозволили йому випередити Марчика (151 очко). Але це ще не все – якщо Якуб Бжезіньскі зможе виграти Power Stage, то набере 151 пункт і стане чемпіоном (у цьому випадку, у Гжиба з Марчиком будуть відповідно 150 і 149 очок). Але не вийшло – Якуб втратив майже хвилину і завершив сезон третім… У підсумку, все три призери чемпіонату Польщі потрапили в інтервал 5 очок – Гжиб (151), Марчик (150), Бжезіньскі (146). І хто б міг подумати, що перед фіналом було наступне співвідношення сил – Бжезіньскі (146), Гжиб (118), Марчик (96)?! Той ще фінал сезону склався…

Rajd Polski (чемпіонат Польщі)
1. Марчик/Господарчик (PL, Skoda Fabia R5) +3.27,0
2. Хабай/Димурскі (PL, Skoda Fabia R5) +3.33,6
3. Гжиб/Врубель (PL, Skoda Fabia R5) +3.38,4
4. Касперчик/Сити (PL, Ford Fiesta R5) +5.50,6
5. Слободзян/Даховскі (PL, Subaru Impreza STI) +6.10,2

Чемпионат Польці
1. Гжиб – 151
2. Марчик – 150
3. Бжезіньскі – 146

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Maciej Niechwiadowicz, Lukasz Mikulski

26-09-2018 5343
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца