Подарунок для Сунінена

Теему Сунінен є, напевно, найскромнішим та найвідкритішим у спілкуванні з усіх пілотів, що виступають за заводські команди WRC. Ще пару років тому він майже не говорив англійською, але ніколи не уникав інтерв’ю і дуже старався максимально повно відповісти на всі запитання. Сьогодні Теему – молода зірка світового ралі. Але він, на відміну від більшості своїх колег, залишається відкритим для спілкування. Тому тим більш приємно, що керівник M-Sport вирішив піднести молодому фіну подарунок у вигляді додаткового старту на етапах Чемпіонату світу в цьому році.

На відміну від таких багатих команд, як Toyota Gazoo Racing і Hyundai Motorsport, колектив Малкольма Уїлсона не має грошей на те, щоб виставляти три екіпажі на всіх етапах першості, тож для Теему спочатку було заплановано участь лише у восьми гонках.

Однак, як повідомляє wrc.com, Теему Сунінен під час Rally Mexico, буквально за кілька хвилин до початку телеінтерв’ю у Леоні, де розташовано центр ралі, отримав від керівництва команди новину про те, що його програму збільшено на одну гонку – у Аргентині. Дізнавшись, що під час інтерв’ю йому доведеться відповідати на питання про розширення своєї гоночної програми, Теему, як кажуть очевидці, зніяковів, що в черговий раз підкреслює його скромність: «Це був великий сюрприз для мене, але сюрприз приємний».

Отже, тепер у програмі 24-річного Сунінена на сезон 2018 буде дев’ять гонок замість восьми. Проїхавши Rally Monte-Carlo за кермом Fiesta категорії R5, він пересів на автомобіль WRC і стартував у Швеції та Мексиці. Асфальтову гонку на Корсиці Теему пропустить, бо його стихія – це швидкі грунтові дороги, але ніяк не асфальтові серпантини. Потім, за оновленим планом – старт у Аргентині. Ну а після повернення до Європи на фіна чекають гонки у Італії, Фінляндії, Туреччини, Великобританії та Іспанії. Як бачимо, в цьому списку немає німецького етапу, проте Сунінен там з’явиться – він знову буде стартувати на автомобілі R5.

Як і для багатьох куди більш досвідчених пілотів, гонка в Мексиці для Сунінена видалася доволі невдалою – після пригод з пошкодженням підвіски і вильотом фін зайняв підсумкове 12 місце: «Я трохи удосконалив свій стиль пілотування, намагаючись утримати автомобіль на траєкторії. Коли мені вдавалося це робити, ми показували досить непогану швидкість, але на деяких спецділянках все було не так добре, і ми багато програвали. Два роки тому ми стартували тут у заліку WRC-2, і триматися на траєкторії було просто, однак тепер, при більшій потужності і більшій притискної силі мені потрібно було докладати всіх зусиль для того, щоб керувати автомобілем. Я думаю, ця гонка дозволила нам багато чому навчитися».

Гонка в Аргентині сильно відрізнятиметься від того, із чим зіткнувся Сунінен у Мексиці. Але якщо в Мексиці фін до цього стартував хоча б на автомобілі категорії R5, то майбутня гонка в Аргентині стане для нього дебютною.

20-03-2018 8054
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца