Початкові плани Остберга

Досі залишається відкритим питання про подальші плани Мадса Остберга у 2020 році. Якщо ще кілька місяців тому норвежець регулярно виступав у WRC-2 Pro в ролі фірмового пілота Citroen Racing й у нього навіть були невеликі шанси на місце в основному складі (з Себастьяном Ож’є та Есапеккою Лаппі), то стрімка несподівана втеча французької марки з вищої ліги WRC спорудила високий бар’єр на кар’єрному шляху Мадса… Місця в Toyota Gazoo Racing та Hyundai Motorsport розібрані повністю, в M-Sport Ford WRT переважно придивляються до інших пілотів й практично жодного разу не згадували про можливість співпраці з норвежцем. Була також невелика ймовірність того, що Мадсу Остбергу вдасться знайти серйозних спонсорів і він спробує реалізувати програму стартів у WRC (головним чином, європейські раунди) за кермом екс-заводського Citroen C3 WRC…

Однак подібна версія так і залишилася на рівні «А якщо буде так?», тому в останні тижні всі набагато частіше обговорювали інший варіант – Мадс за підтримки Citroen Racing і Citroen Norge проведе сезон у WRC-2 (так з 2020 року називається оновлений WRC-2 Pro), а також виступить в норвезькому національному чемпіонаті. в якийсь момент навіть з’явилися повідомлення, що Остберг почне сезон вже в Монте-Карло за кермом Citroen C3 R5, але потім вони дуже швидко зникли. І тільки зараз почала з’являтися хоч якась більш-менш перевірена інформація – Мадс Остберг перед Новим роком особисто повідомив, що розпочне цей сезон двома стартами в Норвегії, на Sigdalsrally (18 січня) та KNA Rally Finnskog (1 лютого). При цьому навіть не було згадки, на який саме техніці – хоча майже ніхто не сумнівається, що це буде Citroen C3 R5. Що далі – питання залишається відкритим… Можливо, якісь нові подробиці з’являться десь ближче до кінця січня або навіть в лютому.

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото ADAC Rallye, Citroen Racing

01-01-2020 9415
Сайт Rally.ua 2017 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца