Плутанина в Rally America

Минулорічний розкол в американських ралі, коли замість одного національного чемпіонату виникли два (від Rally America Championship півтора роки тому відкололася чимала частина організаторів і учасників, які створили нову організацію American Rally Association і альтернативну серію ARA Championship), зараз починає давати досить несподівані наслідки… Поки ARA Championship (де відмовилися від зимових етапів і розширили свій календар з шести до семи етапів) готується до свого старту в середині квітня, в Rally America Championship події дуже швидко набирають хід – якось несподівано з’ясувалося, що зараз відбувся вже третій етап із запланованих восьми! Тепер доводиться в стані повного спантеличення з’ясовувати, що ж сталося…
Організатори Rally America Championship цього року встигли не раз здивувати всіх своїх уболівальників. По-перше, нинішній чемпіонат стартував не в січні на традиційному Sno*Drift Rally, а ще минулого року – на початку грудня на маловідомому Nemadji Winter Trail Rally (з коефіцієнтом 0,5). По-друге, різко ускладнили систему нарахування очок. Раніше діяло більш зрозуміле правило – кожен екіпаж отримує стільки-то очок відповідно до своєї фінішної позиції (з коефіцієнтом 1 або 0,5), один бонусний бал за старт в гонці плюс ще один пункт за успішний фініш. Зараз же на етапах з коефіцієнтом 0,5 (тобто регіональних) бонус за успішний фініш, як і раніше, становить один бал, зате на основних (національних з коефіцієнтом 1) раундах фінішний бонус становить вже 8 очок! При цьому кількість очок в турнірних таблицях за 2018 рік чомусь не відповідає контрольним підрахунками – здається, організатори серії не завжди можуть розібратися в власних хитрощах…

Тому вийшло так, що вже чверть чемпіонату минула майже непоміченою – і тільки зараз нарешті прийшло усвідомлення, що в минулі вихідні в штаті Міссурі відбувся вже третій раунд з восьми, Rally in the 100 Acre Wood (яке часто жартома називають «Ралі в лісі Вінні-Пуха»)! Чи не найцікавішою подією цієї гонки стала поява двох польських екіпажів на прототипах польської ж підготовки – чинного чемпіона США Аркадіуша Грушки на Mitsubishi Mirage Proto і Петра Фетелі на Ford Fiesta Proto. Спочатку перевага була на боці Джозефа Бурка (Mitsubishi Lancer Evo IX), який негайно вийшов в лідери, але вже під кінець першого дня вибув через технічні проблем… Після цього прийшов час Фетелі, який поступово відривався від суперників і довів справу до перемоги – це вже другий такий його успіх в Rally America (після виграшу Sno*Drift Rally в 2016 році)! Тим часом Грушка зіткнувся з проблемами, але за допомогою Rally2 все ж закінчив гонку на п’ятому місці!

Rally in the 100 Acre Wood
1. Фетеля/Юзьвяк (PL, Ford Fiesta Proto) 2:03.38,7
2. Руні/Воз (USA, Subaru Impreza WRX STI) +3.00,3
3. Стілі/Осборн (USA, Subaru Impreza WRX STI) +3.57,6
4. Бурк/Бреді (IRL, Ford Escort Mk II) +6.41,3
5. Грушка/Савіцкі (PL, Mitsubishi Mirage Proto) +8.24,7
6. Хупер/Барбера-Пуллен (USA/I, Lexus IS 350) +8.29,2

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Jason Swoboda

20-03-2018 10639
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца