«Півтора кроки» для Hyundai i20 R5

Останнім часом все частіше з’являються повідомлення про тести нової еволюції Hyundai i20 R5, яка повинна отримати всі необхідні офіційні зміни в омологаційнних документах вже до 1 січня 2020 року. У конструкції оновленого i20 R5 найбільшої модернізації були піддані двигун й підвіска (як в асфальтовій, так і в гравійній версії) – інженери з Альценау розраховують, що ці зміни дозволять автомобілям корейської марки впритул наблизитися до нинішніх лідерів категорії R5, тобто в першу чергу до Skoda Fabai R5 evo та Volkswagen Polo GTI R5. Однак всі ці майбутні зміни слід називати не стільки «кроком вперед», скільки «півкроком», завдяки чому Hyundai i20 R5 в специфікації 2020 року стане свого роду «проміжною» версією – як було оголошено ще кілька тижнів тому, влітку 2021 року Hyundai Motorsport планує представити свій абсолютно новий автомобіль класу R5, який буде створений на базі наступного покоління серійного Hyundai i20. Таким чином, головна мета корейської марки найближчим часом – довести, що в цій категорії вона може змагатися з Skoda та VW.

Очевидно, особлива увага буде приділена подальшому розвитку клієнтської програми – в Альценау будуть як випускати Hyundai i20 R5 в версії 2020 року, так і здійснювати активний «апгрейд» поточних машин до нової специфікації. Але в останні тижні вже не раз проскакували натяки, що Hyundai Motorsport найближчим часом може запустити солідну заводську програму в WRC-2 – особливо зараз, коли Skoda Motorsport оголосила про свій відхід з чемпіонату світу, завдяки чому у представників інших марок з’являється дуже непоганий шанс на перемогу… Тим більш, кадрових проблем у команди з Альценау не повинно бути – тестами Hyundai i20 R5 в версії 2020 роки вже давно займається ірландець Крейг Брін, компанію йому можуть скласти фін Ярі Хуттунен (протягом цього сезону він вже не раз з’являвся в національних та регіональних серіях в кольорах Hyundai) і норвежець Оле-Хрістіан Вейбю (вже двічі стартував на заводському Hyundai i20 R5). Крім того, все частіше згадують ім’я торішнього чемпіона ERC1 Junior Миколи Грязіна, який вже брав участь в тестах i20 R5.

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Hyundai

15-12-2019 6699
Сайт Rally.ua 2017 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца