«Піруети» навколо Citroen

Незважаючи на прикре скасування фінального раунду WRC в Австралії, життя в ралійному чемпіонату світу продовжує вирувати – починають «підкрадатися» новини, які змушують всіх вже в черговий раз переглянути майбутню картину і співвідношення сил у 2020 році. Цього разу головним «підозрюваним» став Citroen Racing – зараз раптом пішла ціла хвиля чуток, що французька команда може вже в найближчий час повністю закрити свою програму в WRC. При цьому керівництво Citroen Racing та концерну PSA зараз зберігає повне мовчання. Тобто навіть не намагається запевняти громадськість, що це всього лише необгрунтовані плітки «ні про що» й що насправді жодних змін в планах на 2020 рік не передбачається. Зате вже з’явилася інформація, що марка Peugeot планує у 2022 році повернутися в марафонські шосейно-кільцеві перегони (враховуючи «24 години Ле-Мана») з новим прототипом. Як показали події останніх років, в таких випадках PSA дуже неохоче працює з двома глобальними автоспортивними програмами одночасно – зазвичай все йде за принципом «або-або»…

Закономірно, що подібні чутки та побоювання миттєво відродили недавню версію про те, що Себастьян Ож’є в наступному році стане новим прем’єр-пілотом Toyota Gazoo Racing, де замінить Отта Тянака. Адже якщо Citroen Racing дійсно раптом відмовиться від своєї світової ралійної програми, то француза в такому випадку вже не будуть пов’язувати будь-які контрактні обмеження на наступний рік. А вільні місця є тільки в Toyota Gazoo Racing та M-Sport Ford WRT, що змушує всіх в черговий раз зайнятися складанням міжсезонного пасьянсу… Особливо з урахуванням того, що видання Autosport і Motorsport.com вже припускають наступний перебіг подій – Citroen йде з WRC, Себастьян Ож’є переходить до Toyota, ще одним новобранцем японсько-фінської стане Елфін Еванс. Якщо такий варіант стане реальністю, то у M-Sport відкривається безліч різних нових комбінацій зі складом – адже на ралійному ринку одночасно з’являться такі вільні агенти, як Кріс Мік, Ярі-Матті Латвала, Андреас Міккельсен, Есапекка Лаппі, Хейден Паддон… Чекаємо на нові сюрпризи?

© Павло Скобленко/Rally.UA
© Фото Citroen

14-11-2019 10098
Сайт Rally.ua 2022 ©
Использование материалов сайта возможно только с письменного согласия владельца